fbpx

Premium Support de la Dell este disponibil și în România

Premium Support de la Dell este disponibil și în România

12 mai 2016 Altele

Sunt sigură că te-ai bucura dacă ți-ai putea repara foarte repede device-ul. Dar cum ar fi să afli soluția la problema ta înainte să îți dai seama că ai o problemă? Sună ciudat, nu?

Dell Premium Support este primul şi singurul serviciu de suport tehnic din cadrul industriei care combină accesul telefonic 24×7 la tehnicieni experţi, service onsite după diagnoză de la distanţă, suport pentru hardware şi software, şi suport proactiv automatizat.

Oferit actualmente în Statele Unite şi Canada, acest serviciu este acum disponibil pentru alte 110 ţări din regiunile Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi America Latină.

Alimentat de SupportAssist, tehnologia Dell inovatoare şi premiată, suportul Premium detectează automat problemele de hardware şi software, şi alertează în mod proactiv consumatorii la apariţia lor. De asemenea, SupportAssist permite tehnicienilor Dell să iniţieze contactul cu clienţii şi să înceapă rezolvarea problemei, adesea înainte ca aceştia din urmă să aibă habar de existenţa unei probleme.

dell-support_675403

Caracteristici cheie:

  • Acces 24×7 la suport tehnic prin telefon sau online (2)
  • Service onsite după diagnoză de la distanţă în maxim 1-2 zile lucrătoare (4)
  • Resursă unică de expertiză hardware şi software
  • Rezolvare proactivă a problemelor detectate automat de tehnologia SupportAssist
  • Suport software cuprinzător şi asistenţă colaborativă pentru pachete software preinstalate precum Microsoft Office, Explorer, Outlook şi altele
  • Ajutor şi ghid de tip „cum să” pentru conectivitate la reţea, setări imprimantă, backup, setare antivirus, actualizări sistem de operare şi altele.

Disponibilitate

Premium Support este deja disponibil în 109 ţări pentru sistemele Dell Inspiron şi Alienware, iar în Japonia va fi disponibil din 10 mai. Serviciul Premium Support pentru consumatorii care cumpără sisteme XPS va fi disponibil din 12 iulie. Serviciul de suport va fi, de asemenea, disponibil spre achiziţie de la magazinele partenere din lanţul de comercializare cu amănuntul ulterior în timpul acestui an.

În România şi în multe alte ţări, serviciul va fi disponibil sub forma primei actualizări majore de suport tehnic faţă de oferta Dell de suport hardware de bază.

Comentarii

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.