La orice variantă Beta a unui joc, așteptările trebuie să fie moderate. Nimic din ce se joacă acum nu este final, orice poate fi modificat. Iar dacă Blizzard ne-a învățat ceva, este că pot oricand să schimbe mecanici importante din joc dacă sunt suficiente motive pentru asta. (De exemplu: Warhound, unitate din SC2 care a fost complet scoasă din joc, se pare că era prea puternică și nu avea un design reușit.)
În acest review pentru varianta WoW: Legion Beta o să punem accent mai mult pe Demon Hunter, noua clasă introdusă în joc.
Demon Hunterii faceau parte dintr-o divizie de războinici trimiși de Illidan prin portal, înainte ca acesta să fie înfrânt. Aceștia sunt treziți de către cei care i-au întemnițat pentru a ajuta împotriva celei de-a treia invazie a Legiunii. Demon Hunter-ul se folosește de puterea magiei fel pentru a-și doborî inamicii, dar și pentru a se hrani cu esențele lor și pentru a recupera din viața pierdută.
Aventura Demon Hunter începe de la nivelul 98, cu zona de start Mardum, the Shattered Abyss și Vault of the Wardens, zone care ar trebui să elucideze istoria acestui caracter și cum a ajuns el să existe. Aici jucătorul descoperă toate abilitățile pe care trebuie să le știe, sub formă de quest rewards. Întotdeauna mi-a plăcut sistemul acesta, ai timp să te familiarizezi cu fiecare abilitate, nu le descoperi pe toate 100 deodată și trebuie cumva să te descurci.
Dinamica Demon Hunter este foarte interesantă, acesta folosește Fury ca resursă pentru abilități, el fiind un erou foarte mobil cu atacuri interesante. Double-Jump este o mecanică utilă pentru a te ajuta să iei acele comori la care nu se ajunge foarte ușor. În plus, Demon Hunter arată foarte cool cu pasiva de Glide și cu ajutorul aripilor.
Jucătorul va putea crea Demon Hunteri doar din rasele de Night Elf sau Blood Elf. Acesta va avea specializare de damage (Havoc) sau de Tank: (Vengeance). De asemenea, nu poți crea decât un singur Demon Hunter per realm, singura condiție este să ai un alt caracter de minim 70 pe fiecare realm pe care vrei să creezi un Demon Hunter.
Ambele specializări sunt Melee, iar armele preferate sunt de tip Warglaives. Demon Hunterpoate folosi și Daggers, Fist Weapons, One-Handed Axes, One-Handed Maces, și One-Handed Swords și poate purta armură de tip Cloth sau Leather.
Zona de început este extrem de bine făcută, cu detalii cât mai… demonice, simbolizând sursa puterii Demon Hunterilor dar și lupta pe care aceștia trebuie să o dea împotriva Legiunii.
Questline-ul de început este destul de variat și include multe quest-uri interesante, iar story-telling-ul este îmbunătățit prin mici intervenții ale aliaților sau ale inamicilor, făcute asemănător cu cele din StarCraft II.
Designul Demon Hunter-ului este unul foarte complex, deoarece nu are un singur aspect standard. Are aripi pentru glide, double jump, tatuaje pe tot corpul (care pot fi schimbate), Metamorphosis – un skill care îl transformă aproape complet sau alte abilități care îl trec în forma demonică temporar, cum ar fi Eye Beam.
Dalaran se mută în Broken Isles, o veste bună pentru cei care erau foarte atașați de acel oraș de pe vremea lagului teribil din Wrath of the Lich King :D.
Fără indoială că Artefactul este unul din punctele centrale ale acestui expansion, iar artefactele pe care le folosește Demon Hunterul sunt impresionante atât ca design, dar și ca posibilități de modificare a aspectului.
Imediat ce ajungi pe Dalaran ți se va da opțiunea să alegi între 2 Artefacte diferite, pentru fiecare specializare a Demon Hunterului. Eu le-am ales pe cele pentru Havoc.
Artefactul poate fi îmbunătățit atât vizual, cât și ca putere, prin intermediul Artefact Power.
În cadrul Cursed Forge of the Nathrezim ai 2 taburi: visual unlocks și cel de îmbunătățiri efective. Pentru fiecare skin de artefact trebuie deblocat slotul aferent în cadrul tabului de Appearances.
Cel mai interesant mi se pare Demon’s Touch verde, pentru care trebuie să atingă Prestige nivelul 5 și să iei un Crest of Heroism.
Fiecare îmbunătățire de la tabul de Traits costă Artefact Power. Acesta se obține din Questuri, Order Hall sau diverse iteme care dau Artefact Power.
De asemenea, poți să folosești Artefact Relics, un fel de sockets pentru fiecare Artefact în parte. Acestea cresc Level-ul armei, cât și weapon stats și pot îmbunătăți unul din Traits.
Până acum, Demon Hunter-ul pare extrem de interesant și de bine implementat ca și clasă nouă. Dinamica lui este una demonică, și depinde destul de mult de Fury-ul generat sau de cât a furat de la sufletele altora. Havoc Demon Hunter este ok, are destule abilități variate și până acum a fost foarte fun.
Nu am reușit prea mult game-time, de multe ori au fost serverele picate, ori în mentenanță, dar voi reveni cu impresii când ating nivelul 110, pentru a vedea Demon Hunter-ul în forma lui completă.