Samsung este cel mai iubit brand de utilizatorii români pentru al doilea an consecutiv, potrivit rezultatelor studiului „Top 30 cele mai iubite mărci tech” realizat de revista BIZ și compania de cercetare Unlock Market Research.
A fost urmat pe podium de Apple și Sony.
„Samsung ocupă din nou locul 1 în acest top, în care au intrat branduri de tehnologie cunoscute, de la producători de telefoane mobile la aparate electrocasnice, respondenții români alegându-l drept cel mai iubit și folosit brand, fiind considerat un brand care inovează și ține pasul cu cerințele consumatorilor.
Referitor la rezultatele studiului și stabilitatea brandului Samsung pe prima poziție în top, Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung Electronics România și Bulgaria a declarat: „Suntem foarte bucuroși să vedem că eforturile noastre de a inova și dezvolta în permanență noi tehnologii care să răspundă nevoilor consumatorilor primesc recunoașterea acestora. Considerăm că în acest domeniu este esențial să inovezi, dar să fii relevant pentru utilizatori, pentru a le oferi zi de zi mai multă libertate și pentru a-i ajuta să-și trăiască viața la maxim. Vom continua să surprindem utilizatorii cu produse noi și atractive și sperăm să îi avem la fel de aproape și pe viitor.”
” Studiul Unlock Market Research a măsurat gradul de notorietate, de folosire a brand-urilor investigate, precum și atasamentul consumatorilor români pentru fiecare marcă. În cadrul cercetării a fost evaluată opinia consumatorilor cu privire la patru categorii importante în care se împart brandurile de tehnologie, identificate de compania Unlock Market Research în funcție de atașamentul consumatorilor și de rata de folosire a produselor: mărci aspiraționale, mărci puternice, mărci emergente și mărci pragmatice. Cercetarea a fost realizată online, pe un eșantion de 300 de consumatori cu vârsta între 18-45 ani, bărbați și femei, majoritatea cu educație și venituri peste medie, care utilizează tehnologia frecvent. „*
*detalii obținute din comunicatul oficial oferit de Samsung România