Fiind client Orange de câțiva ani, pot confirma că internetul de la Orange se mișcă incredibil de bine. M-aș bucura dacă ar mai lucra un pic la acoperire, dar cu siguranță, în timp, nici nu o să mai am ce să le recomand.
Pentru a vedea dacă majoritatea clienților sunt mulțumiți de rețeaua 4G, Orange a desfăşurat vara aceasta un studiu cu ajutorul consumatorilor. Rezultatul validează calitatea rețelei: 97% dintre utilizatorii Orange 4G sunt mulțumiți de experiența 4G avută.
Cercetarea a fost desfășurată în perioada iunie – septembrie 2015, cu ajutorul agenției Millward Brown, agenție de cercetare de top la nivel global, specializată în studii asupra eficacității comunicării, canalelor media și asupra valorii mărcilor.
Iată câteva dintre rezultatele studiului:
- Internetul mobil este serviciu de referință pentru utilizatorii de telefonie mobilă din mediul urban, pentru care a devenit o necesitate a vieții de zi cu zi
- “Accesarea informațiilor în timp real” este motivul principal pentru utilizarea de zi cu zi a internetui mobil
- Problemele repetate de calitate la utilizarea internetui mobil (întreruperea conexiunii sau lipsa totală a serviciului) pot duce la schimbarea operatorului
- Când vine vorba de evaluarea calității unei rețele, experiența personală este cea mai importantă, nu certificarea obținută.
În contextul în care experiența reală contează cel mai mult pentru clienți, Orange a dezvoltat în această vară aplicația 4G Fun Kit, de care v-am vorbit în edițiile #GadgetWeek . Aplicația a permis oricărui utilizator de servicii 4G să experimenteze internetul de mare viteză prin intermediul filmelor, melodiilor sau audiobook-urilor disponibile gratuit, precum și al selfie-urilor ce puteau fi încărcate. În același timp, utilizatorii au avut ocazia să testeze rețeaua Orange 4G și să-și exprime opinia cu privire la experiența avută.
La acest studiu au participat 5085 de utilizatori Orange 4G. Eșantionul este reprezentativ la nivel național pentru totalitatea clienților Orange 4G, marja de eroare fiind de +/-2%. Datele au fost prelucrate și analizate de către Millward Brown România.