AMD coboară prețurile pentru produse VR-ready

AMD coboară prețurile pentru produse VR-ready

3 iun. 2016 Știri

AMD lansează o nouă arhitectură GPU și coboară preturile pentru produse VR-ready, Radeon RX 480 este pregatit să ofere experiență VR premium pentru milioane de utilizatori, cu prețuri începând de la 199 USD.

Arhitectura Polaris – aflată la baza noilor plăci grafice Radeon RX Series, introduce noi nivele de performanță VR și tehnologii de ultimă generație la o varietate extinsă de preturi. Radeon RX 480 oferă capabilități VR premium la un preț de pornire de doar $199 pentru versiunea cu 4GB memorie.

Raja Koduri, SVP of Radeon Technologies Group Shows Off The World's Firs...

Programată pentru lansare și disponibilitate începând cu 29 iunie, Radeon RX 480 va deveni cea mai accesibilă soluție destinată unei experiențe VR premium pe PC, oferind capabilități altfel regăsite la plăci grafice din segmentul de preț 500USD.

Efectele utilizării arhitecturii Polaris:

  • Mai multe PC-uri și laptop-uri VR-ready accesibile: AMD se asteaptă ca noi configurații accesibile ce utilizează plăci grafice cu arhitectură Polaris să alimenteze o gamă tot mai extinsă de laptopuri și desktopuri, comportându-se ca un catalizator pentru piața de VR, estimată la 100 de milioane de consumatori în următorii 10 ani.
  • VR accesibil pentru consumatorii din retail: Până recent, piața retail nu a reprezentat un canal de vânzare viabil pentru VR, atât timp cât un sistem mediu ca performanțe înregistra prețuri de aproximativ 999USD, vitregind în acest fel disponibilitatea la raft. Plăcile grafice Radeon™ RX Series vor permite integratorilor OEM sa construiască PC-uri VR-Ready la prețuri corecte.
  • Preț de adopție redus pentru VR: AMD se așteaptă ca noile plăci grafice cu arhitectură Polaris regăsite în sisteme accesibile VR-Ready să accelereze adopția ecosistemului VR.

Radeon™ RX Series reprezintă prima salvă din noua strategie AMD, denumită “Water Drop”, ce țintește către lansarea de noi arhitecturi grafice în segmente de piață cu volum ridicat, la început, pentru a susține creșterea cotei de piață a produselor Radeon™.

VR este cel mai asteptat moment in dezvoltarea către o experiență imersivă totală, viziunea AMD din anul 2008 Cinema 2.0 fiind prima predicție în acest sens – ce făcea referire la covergența dintre experiența imersivă și interactivitatea cu utilizatorul.” a spus Raja Koduri, vicepreședinte senior și chief architect, Radeon Technologies Group, AMD.

Comentarii

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.