Bilanţul PC Garage pe 2015 și planurile pentru 2016

Bilanţul PC Garage pe 2015 și planurile pentru 2016

12 ian. 2016 Altele

Magazinul PC Garage a atins în 2015 o cifră de afaceri de 165 de milioane de lei, în creştere cu aproximativ 30% comparativ cu anul precedent. Ultimele trei luni ale lui 2015 au fost cele mai bune, atât din punct de vedere al traficului înregistrat pe site-ul pcgarage.ro, cât şi al vânzărilor. Mai exact, acestea au contribuit cu peste 35% din cifra de afaceri a anului, aducând o creştere de aproape 50% faţă de aceeaşi perioadă din 2014. Cel mai probabil datorită volumului mare de cumpărături înregistrare cu ocazia fenomenului Black Friday.

Și pentru că PC Garage rămâne în continuare un magazin preferat de gameri… În anul 2015şi-a mărit gama de produse, introducând noi categorii dedicate gamerilor şi pasionaţilor, dar a lucrat şi pentru consolidarea categoriilor de componente pentru computere. Cele mai populare categorii de produse au fost cele dedicate gamingului, precum perifericele şi componentele PC high-end (plăcile video şi procesoare). Topul a fost completat de laptopuri, smartphone-uri şi televizoare. De altfel, o creştere semnificativă au avut laptopurile de gaming, remarcându-se nevoia clienţilor de a dispune de mobilitate şi specificaţii de top. Concret, aproape 25% din laptopurile vândute în 2015 sunt modele dedicate gaming-ului.

Razvan Pop

„În 2016, pregătim multe surprize pentru clienţii PC Garage, atât pe zona de produse, cât şi pe cea de servicii. Vom continua să extindem oferta de componente, periferice şi laptopuri de gaming. Un accent special vom pune pe categoria de gadgeturi purtabile – smartwatch-uri şi brăţări fitness – şi pe cea de mobile“, a declarat Răzvan Pop, director de marketing la PC Garage.

Comentarii

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.