Fashion Days este cel mai mare magazin online de fashion din sud-estul Europei, recent achiziționat și integrat de eMAG, cu alte două țări unde activează (Ungaria și Bulgaria) și cu o atitudine mobile first.
Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, începe la Fashion Days în seara de 16 noiembrie pe mobile și apoi, în 2-3 ore, începe și pe site pentru durata întregii zilei de 17 noiembrie, dar oferte bune veți găsi și pe 19 noiembrie (în limita stocului disponibil). Utilizatorii aplicaţiei Fashion Days vor putea comanda, în exclusivitate, mai devreme decât pe website. Startul campaniei în aplicația Fashion Days va fi anunțat instant prin push notifications, iar clienții vor afla când începe campania pe website din newsletter.
Interesant este că în Bulgaria și Ungaria campania de Black Friday începe pe 23 noiembrie seara + 24 noiembrie, exact atunci când este Black Friday la nivel mondial. Iar produsele or să fie livrate din depozitul eMAG din România.
Aplicația Fashion Days pentru dispozitivele mobile a fost utilizată pentru 54% din comenzile plasate în luna octombrie de clienții din România. Diferența de 46% este reprezentantă de achizițiile realizate în site, de pe desktop sau în browserul mobil.
De aici puteți descărca aplicațiile mobile de Android și iOS (iPhone și iPad).
Pentru a se bucura de cea mai plăcută experiență de shopping de Black Friday de pe dispozitivele mobile, clienții Fashion Days trebuie să descarce aplicația, să se logheze în contul lor de client, să adauge deja produsele pe care și le doresc în lista lor de FAVORITE și să activeze opțiunea de push notification. Să sperăm doar că anul acesta aplicația nu mai pică, Robert Berza – General Manager Fashion Days, a afirma că au învățat din greșeli și s-au pregătit pentru un volum mare de cereri în aplicația mobilă.
Mai dificil o să fie cu livarrea produselor. Deși campania Black Friday de la Fashion Days începe înaintea celei de la eMAG, chiar cu câteva ore bune, depozitul este unul comun… așadar, comenzile Fashion Days or să se suprapună cu cele de la eMAG. Chiar dacă sunt angajați mai mulți muncitori și depozitul a fost modernizat, este dificil să te pui în fața volumului imens de vânzări generat de eMAG. Iar curierii sunt aceiași, Fashion Days și eMAG au ajuns acum să împartă aceleași resurse, chiar și bugete.
Estimările interne Fashion Days preconizează +70% clienți noi față de 2016, 55% venituri vor veni din aplicațiile mobile și 20% din comenzi vor fi plătite cu cardul. Chiar au și o super campanie cu VISA – la cumpărăturile făcute cu cardul VISA vei primi un voucher de 50lei pentru comenzile viitoare, indiferent de valoarea comenzii. Veniturile generate de Black Friday ar trebui să fie cu 50% decât în 2016, iar traficul de 20 de ori mai mare decât într-o zi normală. Impresionant, nu?
Anul acesta, va fi și mai simplu pentru clienții Fashion Days să achiziționeze de Black Friday produsele pe care și le doresc, având la dispoziție soluții personalizate, precum: livrare diversificată, inclusiv în rețeaua de peste 500 de oficii ale Poștei Române, verificarea coletului la livrare, retur gratuit, plata în rate fără dobândă, soluții de identificare a mărimii potrivite, precum Fit Finder.
În plus, cei de la Fashion Days vor aduce branduri noi și haine/bijuterii de lux, chiar și bijuterii cu diamante – bijuterii ce sunt ținute într-un seif în depozitul FD/eMAG.
Stocuri de produse în ofertă:
- peste 300.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru femei
- peste 200.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru bărbați
- peste 150.000 de produse de îmbrăcăminte casual și sport pentru copii
- 100.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru bărbați
- 150.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru femei
- 50.000 de rochii
- 30.000 de produse de schi
- 20.000 de ceasuri
Reducerile or să fie de până la 90% – reducerea medie fiind de 50%.
Abia aștept reducerile de Black Friday, am câteva produse pe lista pe care sper sa le am cu acestă ocazie.