Ce legătură e între fotbal și smartphone-uri? OPPO știe!

Ce legătură e între fotbal și smartphone-uri? OPPO știe!

27 sept. 2022 Lansari

Aproape jumătate dintre români urmăresc sport, meciuri și competiții sportive pe smartphone, iar 6 din 10 români se uită la fotbal pe telefonul mobil, potrivit unui sondaj realizat de OPPO pe un eșantion relevant național de 1.376 de respondenți.

Și din acest motiv OPPO este partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane. Ilie Dumitrescu, fotbalist al Generației de Aur, este imaginea parteneriatului dintre OPPO și UEFA, în România.

Am participat la evenimentul de ieri, ce a anunțat acest nou parteneriat, dar și lansarea noului smartphone Reno8 Pro. Pe lângă Ilie Dumitrescu, am fost prezenți și alți mari fotbaliști, din generația de aur și generațiile un pic mai noi.

Deși nu sunt o fană a fotbalului, nu am avut cum să nu mă bucur de moment și chiar să-mi permit să fac câteva poze. OPPO are mult capital de imagine de câștigat din acest parteneriat.

Iar noul smartphone OPPO Reno8 Pro este la înățimea acestui parteneriat, am tot testat telefon și am fost impresionată de camera lui foto, în special în modul ultra-wide ce cuprindea Arena națională aproape în totalitate.

Poză realizată cu OPPO Reno8 Pro

Popularitatea consumului de conținut sportiv pe telefon este confirmată, în studiul OPPO, și de faptul că o treime dintre respondenți folosește smartphone-ul pentru a urmări sport în direct de 2-3 ori pe săptămână, un sfert – săptămânal, iar 16% – de 2-3 ori pe lună.

Poză realizată cu OPPO Reno8 Pro

OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenția momentele importante care se petrec în joc și în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte și să împărtășească întâmplări esențiale de la turneele din 2022-23 și 2023-24.

Această nouă colaborare extinde parteneriatele sportive existente și ambițiile OPPO de a inspira și implica utilizatorii pasionați de sport. Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon și Roland Garros și este și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC).

„Vedem apetitul incredibil de consum de sport pe smartphone în rândul românilor, lucru care face parteneriatul nostru cu UEFA unul și mai natural. Pentru a populariza în continuare sportul și modul în care tehnologia încurajează sportul, atât ca practricare cât și ca urmărire, se află alături de noi, de acum, și omul de care se leagă cea mai mare performanță a României în fotbal. Ilie Dumitrescu a inspirat generații întregi de pasionați de sport, ca unul dintre cei mai buni fotbaliști din Generația de Aur, și s-a reinventat în permanență, în toți acești ani. Suntem încântați să împărțim aceleași valori și să lucrăm împreună”, declară Shaohua Yang, GM OPPO AED România.

Poză realizată cu OPPO Reno8 Pro

„Am descoperit că, alături de OPPO, avem multe elemente comune în ADN – dorința de a fi cei mai buni, dar și dorința de a ușura accesul la performanță pentru cei din jur. Fiecare, în felul nostru, deja făceam asta, așa că decizia de a merge împreună pe acest drum a fost una naturală. Mi-a făcut plăcere, în tot acest timp în care am intrat în familia OPPO, să fiu și actor, într-un film despre inspirație, detaliile care contează în sport, la fel ca în viață, și despre cum găsești talentele, în cele mai neașteptate locuri”, declară Ilie Dumitrescu.

Studiul OPPO a fost realizat pe un eșantion relevant național de 1.376 respondenți, între 12 și 21 septembrie 2022. Eșantionul studiat reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografică a populaţiei utilizatorilor de Internet din România, de peste 18 ani.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.