Cei care mă urmăresc de mai mult timp știu că ani de zile am avut probleme cu internetul în zona în care stau. Din cauza infrastructurii încărcam pe canalul meu de Youtube un video de 5 minute în vreo 8 ore… Nu, nu glumesc. Câteodată, preferam să fac Tethering de pe telefonul mobil decât să folosesc rețeaua fixă de net.
Dar de aproape 2 ani am scăpat de acest chin. În prezent, sunt clientă Vodafone Fix (Vodafone Supernet Fibră) și mă bucur zilnic de viteze rapide de internet, ceea ce e și normal – aș spune eu.
Acum internetul este o nevoie, ne poate ajuta să avem un viitor mai bun, să învățăm (mai ales în contextul actual), să fim prezenți în viața celor care nu stau cu noi și să descoperim toate posibilitățile pe care le avem. Internetul nu mai este un moft sau un capriciu, devine chiar un drept. Toată lumea trebuie să se bucure de acces la internet.
Eu una nu mă mai pot întoarce la viteze de dial-up. Dacă o pagina sau un video nu se încarcă instant deja mă enervez. E clar că o să aleg o rețea super rapidă pentru acasă, o rețea prin cablu – fibră – pentru că aceasta e cea mai rapidă. Iar dacă vă întrebați ce rețea/operator să alegeți, vin cu următoarea precizare: „Vodafone este prima rețea din țara noastră care a primit certificare de la auditorul german independent umlaut pentru rețeaua de internet fix”
Cine e umlaut? Spre deosebire de metodele bazate pe teste de viteză inițiate de la un terminal (laptop, calculator, tableta, telefon) către o destinație fixă de internet (cum ar fi serverele Ookla sau Netograf) prin intermediul unei aplicații dedicate (i.e. Ookla Speed Test), metodologia folosită de umlaut este una de tip crowdsourcing. Aceasta se bazează pe analiza sesiunilor de internet efectuate de clienți, în orice moment din zi, către destinițiile de internet pe care aceștia le accesează zilnic. Nimic mult prea controlat, totul real.
Aceasta metodologie permite o evaluare reală, end-to-end, a experienței unui client cu serviciile de internet fix. Rezultatele oferite de umlaut având la baza un volum de 5 milioane de sesiuni de internet culese în perioada martie-august 2021, în România.
Fiind clientă Vodafone Fix și TV, știu că au mai fost mici probleme vara asta în unele zone, integrarea cu UPC a fost de vină. Dar în ultima perioadă totul merge foarte bine.
Cei care stau în zone mai retrase, nu în mijlocul orașului, înțeleg prin ce am trecut până am devenit clientă Vodafone. Iar în ultima perioadă, Vodafone a investit foarte mult nu doar în a oferi viteze și oferte mai bune, ci și în a crește acoperirea prin constructia și extinderea infrastructurii de servicii de comunicații, dar și în routerele și echipamentele extra ce sunt extrem de importante în a menține vitele mari, totul pentru a oferi Internet de mare viteză oricui dorește, nu doar celor ce stau în marile orașe.
Pentru că pe lângă o legatură de internet de capacitate mare, experiența superioară multi-user cu serviciile de internet fix depinde și de calitatea router-ului și a acces point-ului de Wi-Fi. Să nu uitați acest lucru. Degeaba ai fibră optică dacă echipamentele wireless sunt vechi, nu vor putea sta toți membrii familiei pe Internet în același timp.
Supernet Fibră de la Vodafone oferă viteze de internet de până la 1Gbps, conexiune stabilă și o experiență Wi-Fi foarte bună prin intermediul router-ului Super Wi-Fi. Vă zic sigur pentru că le folosesc zilnic. Și sper că ați văzut că acum pot ține și live-uri :)))
Aici aveți mai multe detalii și oferte speciale – https://www.vodafone.ro/servicii-fixe/pachete