Cine vrea sa fie coleg cu mine la Samsung?

Cine vrea sa fie coleg cu mine la Samsung?

17 feb. 2012 Altele

De azi pana pe 29 februarie puteti sa va inscrieti pentru a deveni Samsung Mobiler

Inscrierea se face pe pagina de facebook Samsung Mobilers Romania si presepune incarcarea unui material de 1 min, in care sa prezentati un dispozitiv Samsung (preferabil un telefon). Detalii mai jos.

Va recomand sa va inscrieti. Eu nu regret alegerea facuta, a fost o perioada minunata in care am invatat foarte multe lucruri, am cunoscut oameni interesanti, am primit dispozitive Samsung si peste cateva zile plec la WMC in Barcelona. Ce ati putea vrea mai mult?

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“SAMSUNG MOB!LERS ROMANIA”

CAP.1 DEFINIREA CAMPANIEI. ORGANIZATOR

Art. 1 Campania “Samsung Mob!lers Romania” denumita in continuare “Campania” este organizata de SAMSUNG ELECTRONICS ROMANIA SRL, cu sediul social in Sos. Pipera-Tunari, nr. 1/VII, Nord City Tower, etaj 2, Ilfov, Voluntari, 077190, inmatriculata la Registrul Comertului Ilfov sub nr. J23/1803/9.06.2008, C.U.I. RO 22694272, avand numarul de operator de date cu caracter personal: 14510/20.11.2009, prin intermediul agentiei Webuzz Corp SRL, cu sediul in Str. Drumul Potcoavei nr 58B Voluntari, Jud. Ilfov CUI RO26901745 inmatriculata la Registrul Comertului Ilfov J23/1400/2010, denumita in continuare “Organizator” si urmareste construirea unei comunitati de ambasadori ai Samsung Mobile in Romania si implicarea pro-activa a acestora in lansarea pe piata romaneasca a unor produse exclusive ale marcii Samsung. Campania se va derula sub prevederile prezentului Regulament oficial (denumit în cele ce urmează “Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toţi participanţii. Prin inscrierea la aceasta campanie participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament, orice nerespectare a Regulamentului avand ca efect excluderea din campanie si neacordarea premiilor oferite de Organizator. Regulamentul este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant, pe www.samsungmobilers.ro sau in urma unei solicitari in scris facuta pe adresa Organizatorului, mentionata mai sus.

Art. 2 Campania presupune recrutarea a 7 ambasadori Samsung, (care vor completa echipa existenta de 13 ambasadori Samsung, recrutati in perioada 3 – 27 octombrie 2011) denumiti in continuare “Mob!lers” si activarea interesului pentru produsele Samsung, in randul tuturor fanilor Samsung Mobile Romania. Sub coordondarea organizatorului, echipa de mob!lers participa la partajarea de informatii, noutati si review-uri proprii legate de brand.

Art. 3 Finalitatea campaniei este constituirea unui grup de ambasadori Samsung Mobile ce intrunesc competente si abilitati necesare promovarii produselor companiei in mediul online, iar pe termen lung extinderea si dezvoltarea comunitatii de Mob!lers.

CAP.2 MEDII DE DESFASURARE. CALENDARUL CAMPANIEI

Art. 4 Campania se desfasoara prin intermediul social media (Facebook, Twitter, blog, website-uri si forumuri de IT & telecom).

Art. 5 Website-ul dedicat campaniei este www.samsungmobilers.ro, denumit in continuare website, iar pagina pe care se desfasoara campania in social media este www.facebook.com/samsung.mobilers.ro denumita in continuare pagina de Facebook.

Art. 6 Campania se desfasoara incepand cu data de 17 februarie 2012, dupa urmatorul calendar:

  • 17 februarie – 4 Martie 2012 – lansarea campaniei si recrutarea ambasadorilor Samsung Mobile
  • 5 martie 2012 – demararea activitatii ambasadorilor Samsung Mobile
  • martie – septembrie 2012 – participarea ambasadorilor la evenimente Samsung Mobile Romania si desfasurarea activitatii Mob!lers.
  • 25 septembrie 2012 –incheierea campaniei cu evaluarea membrilor Mob!lers Romania

Dupa incheierea campaniei, incepand cu data de 25 septembrie 2012 ora 23:59:59. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu participantii si nu raspunde de activitatile/ postarile lor online sau pe alte medii, decat daca aceasta activitate este agreata de ambele parti (Organizator si membrii echipei Mob!lers) in prealabil in scris.

CAP.3 PREGATIREA CAMPANIEI DE RECRUTARE

Art. 7 Pregatirea campaniei de recrutare a ambasadorilor Samsung Mobile se va desfasura pana la data de 17 februarie 2012 si presupune:

  • Dezvoltarea aplicatiei de Facebook prin intermediul careia participantii la preselectia pentru Mob!lers vor incarca filme de 1 minut prin intermediul carora isi vor prezenta candidatura la pozitia de mob!ler.
  • Pregatirea campaniei de promovare online si a echipei campaniei

CAP. 4 LANSAREA CAMPANIEI DE RECRUTARE

Art. 8 Lansarea campaniei este marcata prin lansarea paginii de Facebook si a website-ului mentionate la art. 5 de mai sus, precum si de deschiderea aplicatiilor la preselectia pentru pozitia de Mob!ler.

CAP.5 RECRUTAREA AMBASADORILOR SAMSUNG MOBILE

Art. 9 Perioada de recrutare a ambasadorilor este 17 februarie – 4 martie 2012

Art. 10 Procedura de recrutare a ambasadorilor se desfasoara in doua etape: online prin intermediul aplicatiei Facebook si offline prin intermediul unor interviuri cu Organizatorul.

Art. 11 Inscrierea participantilor se realizeaza prin intermediul aplicatiei Facebook, prin completarea datelor personale si incarcarea unui clip video de prezentare de 1 minut, cu indeplinirea criteriilor de la Art. 14 de mai jos. Clipul de prezentare trebuie upload-at de catre participat pe o platforma de partajare de continut video (Youtube sau Vimeo) si apoi inclus in aplicatie prin intermediul codului embed al clipului video sau a linkului catre acesta.

Art. 12 Participantii trebuie sa isi promoveze clipul de prezentare astfel incat sa acumuleze cat mai multe voturi. Clipurile video pot fi votate prin accesarea aplicatiei sau prin accesarea linkului primit de catre candidati in urma inscrierii lor pentru a-si partaja in alte medii clipul de prezentare si a solicita voturi.

Art. 13 Pe toata durata perioadei de preselectie pe pagina de Facebook vor fi postate informatii despre campanie si vor avea loc discutii in jurul produselor si brandului Samsung Mobile.

Art. 14 Criterile de recrutare pentru mob!lers sunt (prezentarile video de 1 minut ale participantilor trebuie sa se axeze pe demonstrarea acestor calitati si competente):

  1. Profil participant: Consumator open-minded, tanar si receptiv in fata inovatiilor tehnologice. Candidatul nu este un blogger consacrat si cu nivel de popularitate foarte mare sau un senior in domeniul online din Romania, ci un fan al brandului, cu pasiuni si experienta relevanta in jurul tehnologiei informatiei si industriei telefoniei mobile.
  2. Tech knowledge (30%)
    • Are cunostinte despre tehnologie, in special cea mobila
    • Este familiarizat cu trenduri, discutii si concepte legate de tehnologie si telefonie mobila
  3. Capabilitati de socializare online (25%)
    • Utilizeaza frecvent si este pasionat de retele sociale, bloguri, forumuri si comunitati online
    • Detine conturi pe retele sociale importante in Romania si/sau detine un blog personal/website
    • Urmareste activitatea Samsung in social media
  4. Quality content making (20%)
    • Capacitate de dezvoltare continut video (la nivel amator)
    • Talent narativ, exprimare facila, corectitudine si logica in dezvoltarea de continut text
  5. Samsung favorability (10%)
    • Cunoscator al produselor Samsung si al punctelor de diferentiere pe piata ale acestora
    • Utilizator de produse Samsung Mobile
  6. English knowledge ( 10%)
    • cunoscator al limbii engleze la nivel conversational si intelegerea denumirilor unor elemente de baza legate de social media si tehnologie, in limba engleza.
  7. Optional inclinatii artistice (5%) – design, creativitate, inovator, etc.

Art. 15 Procedura de selectie a ambasadorilor este urmatoarea:

  • In prima faza, pe baza numarului de voturi obtinut de fiecare participant in dreptul clipului video de prezentare, vor fi selectati primii 14 Mob!lers.
  • In a doua faza, cei 14 finalisti vor fi invitati la un interviu la sediul Samsung Electronics Romania, prin care Organizatorul va juriza competentele si calitatile acestora, dupa criteriile mentionate in Art. 14.
  • In urma jurizarii, vor fi alesi cei 7 Mob!lers care vor completa echipa de ambsadori Samsung Mobile Romania si voi fi anuntati pe pagina de Facebook si pe website. Finalistii selectati de Samsung Electronics Romania vor fi invitati la o intalnire de pregatire pentru activitatea de Mob!ler ulterioara.
  • Un participant poate candida la pozitia de Mob!ler cu un singur clip de prezentare.

CAP.6 EVENIMENTUL DE LANSARE

Art. 16 Activitatea ambasadorilor Samsung Mob!lers incepe in data de 5 martie 2012 . Cei 20 Mob!lers primesc, in urma finalizarii perioadei de recrutare si a selectarii lor, produse Samsung in exculsivitate, pe care vor avea ocazia sa le testeze si despre care vor scrie in cadrul website-urilori si pe paginile de Facebook, precum si pe propriile conturi de social media/bloguri/website-uri. Produsele Samsung sunt preluate de Webuzz si date ambasadarilor ca recompensa a muncii depuse pana la faza recrutarii si ca suport pentru participarea ulterioara la activitatile grupului de Mob!lers. In cazul iesirii din acest grup inainte de terminarea campaniei, membrii sunt obligati sa returneze produsele primite spre testare.

Art. 17 Cei 20 (13 membri vechi si 7 noi membri) de mob!lers vor primi in exclusivitate terminale mobile pentru testare si vor scrie despre acestea si despre alte noutati ale Samsung, aplicatii si device-uri interesante, pe site-uri si pe paginile de Facebook. Continuturile produse de cei 20 mob!lers vor fi promovate personal de catre acestia pe toate canalele de social media pe care le au la dispozitie (Twitter, Facebook, Youtube, Flickr, Trilulilu, Vimeo, bloguri si website-uri personale, etc). Toate materialele produse de catre membri echipei intra in proprietatea Samsung Electronics Romania si pot fi folosite in campanii de marketing de catre Samsung.

Art.18 Produsele testate de Mob!lers vor fi lansate pe piata, impreuna cu un alt concurs dedicat intregii comunitati stranse pe Facebook in jurul campaniei, pentru a favoriza suportul acestora pentru Mob!lers si activitatea lor in cadrul paginilor de Facebook.

CAP.7 : COORDONAREA AMBASADORILOR SAMSUNG MOB!LERS

Art.19 Cei 20 mob!lers vor fi coordonati de catre Organizator, prin:

  • Organizarea de intalniri si transmiterea de informatii exclusive din partea Samsung
  • Moderarea activitatii in cadrul comunitatii online a campaniei
  • Redactarea si transmiterea de obiective si misiuni echipei de Mob!lers
  • Verificarea acuratetii continuturilor realizate si promovate de Mob!lers in cadrul campaniei, vis-à-vis de produsele Samsung Mobile.
  • Indrumarea membrilor Mob!leri pentru indeplinirea misiunilor individuale (cu durata de 10 zile), de echipa (cu durata de la 20 pana la 30 de zile) sau speciale (stabilite in functie de agenda de evenimente si prioritatile de promovare ale Samsung Mobile Romania).
  • Coordonarea participarii echipei totale de 20 de Mob!lers la evenimente si campanii ale Samsung Mobile Romania
  • Organizarea si pregatirea ambasadorilor pentru desfasurarea activitatilor in echipa, pentru dezvoltarea eficientei si notorietatii grupului de ambasadori din care fac parte – Samsung Mob!lers Romania.
  • Transmiterea modalitatilor de incentivare, de punctare si evaluare a activitatii pe durata campaniei.
  • Punctajele obtinute pe site-uri de catre Mob!lers in urma elaborarii de materiale sunt calculate in functie de calitatea materialelor, evaluate de catre coordonator si numarul de accesari/vizite/comentarii inregistrate la fiecare dintre materiale.
  • Evaluarea activitatii membrilor Mob!lers, a atingerii obiectivelor si indeplinirii misiunilor campaniei
  • Sanctionarea Mob!lers prin atentionare, mustrare sau eliminare din echipa, pentru incalcarea urmatoarelor reguli:

Reguli de conduita ale ambasadorilor Mob!lers

  1. Este interzisa comunicarea catre terte parti a informatiilor primite in cadrul campaniei si nedestinate promovarii, fara aprobarea Organizatorului.
  2. Este interzisa utilizarea unor metode frauduloase sau contraproductive de promovare, cum ar fi utilizarea de conturi de retele sociale multiple, atragerea de trafic fals pe site-uri pentru cresterea numarului de puncte acumulate sau a sanselor la premiile prevazute in campanie.
  3. Este interzisa preluarea de continuturi text, foto, audio sau video realizate de terte parti si insusirea lor in cadrul campaniei, fara mentionarea sursei.
  4. Este interzisa instrainarea produselor oferite pentru teste de catre Samsung Mobile Romania;
  5. Este sanctionata prin eliminare neparticiparea la doua intalniri consecutive. Este de asemenea sanctionata prin eliminarea din echipa neparticiparea la trei misiuni pe durata campaniei, cu exceptia situatiilor extraordinare care impiedica participarea si care sunt comunicate in timp util coordonatorului.

Art. 20 Pe baza activitatii lor, cei 20 de Mob!lers primesc incentivari si au oportunitatea de a castiga premii in cadrul campaniilor viitoare desfasurate de Organizator, de a participa la evenimente, si de a beneficia de informatii exclusive din partea Organizatorului. Sistemul de incentivare pentru cei 20 de mob!lers, pentru perioada desfasurarii activitatii lor in cadrul site-ul www.samsungmobilers.ro si a paginii de Facebook, ca ambasadori ai Samsung Mobile, va fi publicat pe website si promovat pe pagina de Facebook, precum si comunicat fiecarui Mob!ler in faza a doua de preselectie.

Art. 21 Sistemul de incentivare pentru cei 20 Mob!lers contine premii materiale, si nu in bani, in posesia carora acestia vor intra in functie de punctele acumulate pe baza activitatii lor. Planul de incentivare este atasat si face parte integranta din acest Regulament.

CAP.8 DREPTURILE SI RESPONSABILITATILE PARTICIPANTILOR

Art. 22 Participantii in cadrul campaniei trebuie sa fie cetateni romani, cu varsta peste 18 ani impliniti la data inceperii campaniei, fani ai paginii de Facebook Samsung Mob!lers Romania. Nu sunt eligibili pentru a participa la aceasta campanie angajatii Samsung Electronics Romania SRL sau ai agentiei Webuzz Corp SRL impreuna cu orice alti colaboratori ai Organizatorului, precum si sotul/sotia si rudele de gradul I ale acestora. Participarea la aceasta campanile implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament. Prin participarea la promotie se considera acceptata in mod automat intrarea in baza de date a Organizatorului.

Art. 23 Participantii trebuie sa completeze toate campurile necesare inscrierii in competitie din cadrul aplicatiei Facebook si sa furnizeze, la cererea Organizatorului, informatii suplimentare pentru faza a doua de selectie.

Art. 24 Orice continuturi sau clipuri prezentate in cadrul campaniei trebuie: sa fie creatia personala a participantului; sa nu încalce proprietatea intelectuală a tertilor; sa nu încalce drepturile niciunei persoane sau să nu fie defăimător sau calomniator; sa nu ofere informatii personale ale niciunei persoane, cu exceptia cazului în care participantul a obtinut acordul acelei persoane în scris si îl pune la dispozitia Organizatorului; sa fie potrivit persoanelor de orice vârstă si să fie în totalitate conform cu legea si reglementările aplicabile; nu sa includă sau sa ilustreze orice cuvinte, imagini sau sunete care sunt considerate, din punctul de vedere al Organizatorului, ofensatoare, cu inteles explicit sexual, nepoliticoase, dispretuitoare sau neadecvate; sa nu contina reclame sau prezentari ale unor produse in afara brandului Samsung; sa fie în conformitate cu orice reguli publicate de Organizator pe website-ul campaniei.

Continuturile si clipurile de prezentare ce vor incalca una sau mai multe din regulile de mai sus, vor fi excluse din campanie.

Art. 25 Orice participant are dreptul sa se prezinte in mod creativ, atat in cadrul clipului de prezentare cat si in cadrul interviului, cu conditia de a nu aduce atingere imaginii Samsung sau unei terte parti, sau de a nu publica sau sustine comportamente neadecvante prin intermediul prezentarii sale.

Art. 26 Participantii trebuie sa utilizeze in cadrul prezentarii lor produse Samsung Mobile, in masura in care prezenta acestora este justificata.

Art. 27 Participantii au responsabilitatea de a participa la intalnirile si evenimentele propuse de Organizator, de a respecta regulamentul prezent precum si celelalte documente scrise agreate cu Organizatorul, referitoare la confidentialitatea informatiilor si siguranta acestora, si nu numai.

Art. 28 a. Participantii au dreptul de a prezenta opinii personale vis-à-vis de produsele Samsung Mobile promovate, cu conditia ca aceste opinii sa fie bazate pe experienta si sa nu aduca atingere imaginii Samsung Mobile sau unor terte parti.

Art. 28 b. Participantii au dreptul de a-si promova continuturile dezvoltate in cadrul campaniei pe orice retea sociala / mediu online in care activeaza (Facebook, Twitter, Youtube, Vimeo, Trilulilu, Flickr, blog personal, website personal, profil in cadrul unui forum sau comunitate online, etc) cu conditia ca materialul promovat sa fie cel aprobat de organizator si prezent pe canalele oficiale ale campaniei (website si pagina de Facebook).

CAP.10 DREPTURILE SI RESPONSABILITATILE ORGANIZATORULUI

Art. 29 Organizatorul are responsabilitatea de a raspunde intrebarilor si solicitarilor participantilor sau a oricarui fan al paginii de Facebook, despre campaniile sau brandul Samsung.

Art. 30 Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude participantii considerati neeligibili, conform Cap. 8 si Cap. 5.

Art. 31 Organizatorul are responsabilitatea de a coordona comunicarea cu participantii, de a transmite acestora informatii necesare desfasurarii in bune conditii a etapelor campaniei, de a superviza si aproba materialele realizate de catre Mob!lers.

Art. 32 Organizatorul are dreptul de a decide excluderea unui membru al echipei Mob!lers daca activitatea acestuia aduce atingere in vreun fel campaniei, membrilor echipei, Organizatorului sau partenerilor, fara a oferi niciun fel de justificari considerate neeligibile in contextul dat. Organizatorul va notifica persoana respectiva, cu cel putin 24 de ore inainte de a decide excluderea din campanie.

Art. 33 Organizatorul are responsabilitatea de a comunica sistemele de premiere si incentivare in timp util si in mod transparent, pe canalele de comunicare folosite pentru desfasurarea campaniei.

Art. 34 Organizatorul îsi rezervă libertatea absolută de a descalifica participantii care in opinia sa nu respecta acest Regulament, sau pe orice participant despre care consideră că a periclitat bunul mers al desfasurarii campaniei. Organizatorul îsi rezervă dreptul, în cazul în care este necesar, de a lua măsurile necesare pentru a se proteja împotriva oricăror pretentii frauduloase sau nevalide incluzând, fără limitare, să întreprindă demersuri de verificare a identitătii, vârstei, a altor detalii relevante cu privire la participanti si la modului de participare la campaniei.

Art. 35 Organizatorul isi rezerva dreptul de a completa mecanismul prezentei campanii in orice moment, pentru imbunatatirea desfasurarii acesteia.

Art. 36 Organizatorul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra Regulamentului, dar nu inainte de a anunta acest lucru cu cel putin 24 de ore de la intrarea in vigoare a modificarilor respective pe website-ul dedicate campaniei, www.samsungmobilers.ro.

CAP 11. INCETAREA PROMOTIEI

Art. 37 Organizatorul poate decide incetarea prezentei campanii inainte de data de 25 septembrie 2012 din motive independete de vointa sa, dar fara a se limita la aparitia unui eveniment ce constituie forta majora insemnand orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

Acest lucru va fi anuntat participantilor pe website.

CAP. 12. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Art. 38. Înscrierea în campanie prezumă cunoaşterea regulamentului şi acordul participantului pentru clauzele acestuia.Tuturor participanţilor la promoţie le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001: dreptul la informare; dreptul de acces la datele cu caracter personal; dreptul de interventie asupra datelor; dreptul de opozitie; dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale; dreptul de a se adresa justitiei.

Art. 39. La cererea oricarui participant, Organizatorul va asigura acestora exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii la campanie vor trimite Organizatorului pe adresa SAMSUNG Electronics Romania SRL Sos. Pipera-Tunari, nr. 1/VII, Nord City Tower, etaj 2, Ilfov, Voluntari, in atentia „Departamentului Marketing”, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

CAP. 13. TAXE SI IMPOZITE

Agentia Webuzz Corp SRL se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

Comentarii

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.