În urmă cu vreo trei săptămâni eram hotărâtă să-mi fac cadou de ziua mea un nou smartphone pentru că Note 2-ul meu începuse să cedeze, se supraîncălzea, se descărca foarte repede și se tot bloca. A rezistat cu brio trei ani așa că un nou device chiar era necesar. Mereu am fost o fană a gamei Note de la Samsung și pasul normal mi se părea să fie Note 4 sau Note 5.
Eram convinsă că alegerea bună este Note 4 pentru că este ceva mai ieftin, se găsește mai ușor, nu e la fel de pretențios ca Note 5, accesoriile nu or să mă coste foarte mulți bani ca la Note 5, are slot pentru cardul de memorie (lucru foarte important pentru mine) pe când la Note 5 trebuie să cumpăr adaptor etc. Găsisem foarte multe motive pentru care Note 4 era o alegere mai bună.
Cu câteva zile înainte de ziua mea de naștere, particip la un eveniment QuickMobile unde am avut și primul contact cu Galaxy Note 5 și unde m-am îndrăgostit iremediabil de el. Niciun motiv din cele de mai sus nu a contat, mi-am dat seama imediat că trebuie să-mi cumpăr un Note 5 că altfel o să plâng după el. A doua zi am intrat pe site-ul Quickmobile și l-am comandat repede ca nu cumva să se vândă tot stocul 😀
Cum am început să spun că mi-am luat un Samsung Galaxy Note 5 de pe site-ul QuickMobile, cum au început întrebările legate de curajul pe care l-am avut să cumpăr de la ei: Nu știu că nu oferă garanție? Nu știu că e posibil ca smartphone-ul să nu aibă semnal? Pot să-mi încarc telefonul la orice priză? Nu a durat 3 săptămâni până l-ai primit? și multe astfel de întrebări. Am zis că e mai bine să scriu un articol în care să-mi explic un pic alegerea și în care să povestesc experința cu QuickMobile.
Am ales Quickmobile în primul rând pentru că ei aduc smartphone-uri care la noi nu se găseșc așa ușor, poate mai găseam Note 5 și la alte magazine dar sunt unele modele precum: Xiaomi, Meziu, LG Aka, Blackberry Priv etc. care se găsesc foarte greu. În al doilea rând, am observat că prețurile de multe ori sunt mai mici decât la alte magazine, aici și pentru că device-urile sunt aduse de la distribuitori din Asia și America, nu de la furnizorul direct Samsung România.
Smartphone-ul a ajuns în patru zile pentru că nu mai era pe stoc în București și a venit direct din Baia Mare, altfel ar fi ajuns chiar a doua zi. Desigur că nu am plătit transportul, iar livrarea a fost cu plata la ramburs.
Da, am auzit de problemele pe care le-au avut cu garanțiile, dar ca orice afacere, cum apare o problemă vei încerca să o rezolvi pentru ați păstra clienții, nu vei lăsa să se ajungă ca toți potențialii clienți să fugă de tine pentru că nu oferi garanție. Sunt sigură că problema este în atenția celor de la Quickmobile și că ei fac tot ce pot să-și reabiliteze numele. Iar problema cu garanția chiar nu a contat pentru mine. Eu umblu cu foarte multe device-uri și pot să vă spun că foarte rar un device ajunge în service și este reparat în baza garanției.
Ați citit vreodată condițiile garanției? Pentru un smartphone Samsung condițiile generale în care nu se oferă garanția sunt:
- „utilizarea produsului în aplicaţii ce necesită performanţe şi calităţi altele decât cele oferite de clasa şi scopul pentru care este destinat produsul sau în afara specificaţiilor tehnice aferente;
- uzura normală a produselor (ex. uzura fizica, mecanică şi electrică, scăderea în timp a luminozităţii ecranelor monitoarelor);
- utilizarea produsului în condiţii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greşită, acţiunea şocurilor, vibraţiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea de consumabile sau accesorii altele decât cele indicate de producător în specificaţiile tehnice, utilizarea produsului în condiţii de mediu necorespunzătoare – acţiuni ale substanţelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzată de intemperii);
- manipularea sau instalarea greşită (ex: instalarea greşită a bateriilor sau a acumulatorilor, utilizarea altor modele de surse de alimentare sau accesorii decât cele livrate sau indicate de producător);
- setări greşite ale produselor sau programelor, virusări, deteriorarea sau funcţionarea necorespunzătoare a sistemului de operare, a fişierelor de configurare sau a programelor instalate; folosirea altor drivere sau programe decât cele originale care însoţesc produsul; eventualele incompatibilităţi de natură software sau hardware ce pot apărea la folosirea produselor SAMSUNG împreună cu alte produse;
- deteriorări termice, mecanice şi plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibraţiilor, intemperiilor, neglijenţei în utilizare sau a oricăror altor factori, independent de Producător
- alte situaţii specificate în certificatul de garanţie care însoţeşte produsul.”
Așadar, ca să beneficiezi de garanție trebuie pur și simplu să-ți moară telefonul chiar când îl deschizi prima dată, altfel mereu este ceva ce i-ai făcut sau service-urile găsesc o portiță ca să nu ofere garanția. Iar la un smartphone de top, de la o firmă serioasă, șansele ca device-ul pur și simplu să moară sunt foarte, foarte mici. Mie una nu mi s-a întâmplat până acum așa ceva. Și dacă se întâmplă ca device-ul nici măcar să nu pornească de cum l-ai deschis din cutie nu cred ca vreun service o să-l refuze.
Mai nou cei de la Quickmobile au externalizat operațiunile de service și au lansat platforma Service-Return.com. Promit că acum probleme de garanție se vor rezolva foarte repede datorită echipei de specialiști care activează de peste 10 ani.
Principalele servicii pe care noua platforma service-return.com le pune la dispoziția utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresă din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, și urmărirea gratuită a statusului solicitării în orice moment, 24/7. În plus, pe platforma sunt disponibile și servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate pentru a se asigura că vor utiliza din nou produsul în cel mai scurt timp, și garantarea unui termen de soluționare de maxim 5 zile lucrătoare.
Eu nu-mi fac griji în privința garanției, niciodată nu am ajuns la un service cu vreun device ce se afla în garanție. Am spart ecrane… dar astea nu sunt acoperite de garanție.
Problema cu semnalul chiar nu este o problemă, Galaxy Note 5-ul meu este varianta N920C pentru Afganistan, Turcia, Irak, Israel, Maroc etc.. Fiind singurul model de Note 5 care este compatibil cu toate țările din Europa (nu Uniunea Europeană) pe banda LTE FDD B3/B7/B20. Dar aiic vă recomand să vă documentați și voi puțin înainte să cumpărați un device, indiferent de unde îl cumpărați. Eu folosesc o carte Orange cu el și totul merge foarte bine, chiar și semnalul 4G pentru traficul de date.
Note 5 a venit cu încărcător Fast Charging pentru anumite țări precum Marea Britanie și nu îl pot folosi la noi așa cum e, dar cei de la Quickmobile mi-au oferit gratuit și un adaptor pentru modelul nostru de priză, adaptor ce suportă Fast Charging.
Un lucru ciudat pe care l-am observat la Quickmobile este că în weekend multe produse dispar de pe site pentru a reveni luni, fac asta pentru device-uri ce nu le au pe stoc și la care livrarea ar dura peste 7 zile.
Mai jos aveți și un unboxing pentru Samsung Galaxy Note 5 ca să vedeți exact cu ce a venit în cutie.
Imi puteti spune va rog ce model de adaptor pentru prizele noastre ati primit, eu nu am asa ceva in pachet cu telefonul recent achizitionat.
Apare in video. Nu e un model anume… pare ceva chinezesc si atat. De la Quickmobile ai cumparat?
Bună ziua, ați întâmpinat vreo problemă cu el? Blocaje, lag etc.? Cum se aude în convorbire ? Mulțumesc.
Dupa 6 lunid e utilizare, mi s-a intamplat o singura data sa mi se blocheze ecran pentru vreo 30 de secunde. Dupa ce tot am apasat pe home si-a revenit. In rest merge perfect
Eu am probleme cu semnalul . Eu aud dar interlocutorul nu aude. Am luat si de la Emag si de la Quickmobile. Aceeasi problema
Chiar nu am problema asta… sun zilnic de zeci de ori. Sigur nu e de la retea? Eu cateodata am probleme cu semnalul la mine in camera din cauza casei (stau la curte si peretii sunt foarte, foarte grosi – asta scade foarte mult semnalul)
si noi am apelat la ei pentru marca xiaomi care nu se gasea peste tot pe la noi…si decat sa il luam din china mai bine de aici…mai tragi o speranta macar la garantie.a fost o colaborare ok…nu am intampinat probleme!
Buna, am cumparat modelul SM-N920C dar e importat din Arabia Saudita. Crezi ca at fi o problema? Ms
Nu. Doar sa ai mare grija de el. Eu i-am pierdut S-pen-ul si a trebuit sa comand altul din Coreea – a costat cu tot cu transport 200lei.
O sa iti fie tare greu cu garantia, si mai ales dupa ce iei din garantie. Ai mare grija de el. Neaparat husa si folie pe el
Buna,
Varianta N920 are ceva? Pe piata nu se mai gaseste N920C din cate observ. Telefonul cum se comporta acum dupa atata timp de utilizare? A cedat, a murit bateria de tot si a trebuit sa o schimbi? S-Penul este responsive, sau are intarziere? Multumesc
Pana acum telefonul meu merge foarte bine. Bateria se descarca ceva mai repede, dar e normal dupa atata timp. S-Pen-ul functioneaza ca in prima zi. Telefonul se comporta normal, sigur il mai tin cel putin un an.
Buna! As vrea sa stiu daca Samsung fiind se poate repara si la service-ul autorizat SAMSUNG (cele cu repararea intr-o ora), sau doar la service-ul lor.
Daca e luat de la Quickmobile, trebuie sa discuti cu cei de la Quickmobile – daca vrei reparat in garantie. Daca vrei sa repari pe banii tai, proi si la orice service autorizat