eMAG a angajat 21 de studenți înscriși în programul eMAG Talent Internship

eMAG a angajat 21 de studenți înscriși în programul eMAG Talent Internship

2 oct. 2016 Altele

eMAG a angajat full time și part-time 21 de studenți din cei 31 care au fost recrutați în programul „eMAG Talent Internship”, derulat în lunile iulie și august.

Infografic_internship-eMAG

Dintre cei 21 de tineri, 13 s-au alăturat echipelor de Software Development din București, Craiova și Iași, 3 au fost angajați în departamentele de Web&Mobile Platforms și Targeting Search&Listing, 2 în echipa Comercială și câte unul in echipele de Financial, HR și International Development.

Pentru cele 20 de poziții deschise în cadrul programului „eMAG Talent Internship” au aplicat peste 1.200 de studenți, cu o concurență de 62 aplicanți pe loc. Ulterior, numărul pozițiilor disponibile a fost suplimentat cu 11 roluri, datorită interesului crescut pentru programul eMAG Talent Internship. Astfel, în cele două luni de vacanță, 31 de tineri, majoritatea studenți la Academia de Studii Economice București (ASE), Universitatea Politehnică București și Universitatea București, au beneficiat de mentorat și alte experiențe de învățare din partea specialiștilor eMAG. Dintre aceștia, 21 vor continua să lucreze în echipa eMAG.

Infografic_internship eMAG

Competiția a fost strânsă și în cazul programului „eMAG Commercial Traineeship”, lansat în premieră în vara acestui an. Pentru cele 10 poziții de trainee în echipa Comercială au concurat 268 de aplicanți, majoritatea absolvenți ai facultăților de Comunicare, Jurnalism, Administrarea Afacerilor, Marketing, Relații Internaționale, Finanțe – Bănci.

 

Început pe 5 septembrie, programul de Traineeship pentru cei 10 finaliști va avea loc în intervalul septembrie 2016 – februarie 2017. Timp de 6 luni de învățare accelerată, tinerii vor avea șansa de a lucra cu cei mai mari furnizori din piață, de la IT la Fashion, de la Mobile și până la Home& Deco, în cele două departamente ale echipei (Hard Lines și Soft Lines).

„eMAG Commercial Traineeship” a debutat cu două săptămâni de induction, program construit și personalizat pentru cei 10 trainees. Mai mult, aceștia vor fi coordonați de 9 mentori din departamentul Comercial, manageri de categorie și produs cu experiență, sub îndrumarea cărora tinerii vor descoperi procesele care stau la baza acestui departament și vor contribui la dezvoltarea categoriilor de produse existente pe eMAG. La finalul programului, cei mai performanți dintre ei vor fi angajați în poziții de Junior Product Manager sau Junior Category Manager.

 

Comentarii

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.