Programul de loialitate de la Flydubai foloseşte tehnologia Amadeus

Programul de loialitate de la Flydubai foloseşte tehnologia Amadeus

6 iun. 2017 Altele

Azi am primit un comunicat de presă despre o campanie aeriană ce îşi îmbunătăţeşte programul de loialitate, iar cum eu am o sensibilitate pentru avioane şi călătorii, trebuia să transmit informaţiile de blogul meu.

Piața specifică companiilor aeriene se caracterizează prin prețuri competitive și oferte personalizate care oferă călătorului mai multă flexibilitate decât oricând.

flydubai_Open_Rewards_ENG_RGB_FAW

Flydubai a ales compania Amadeus ca partener tehnologic pentru programul său unic de loialitate „OPEN”. Grupul Amadeus are în jur de 13.000 de angajați la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) și Erding (operațiuni), precum și în cele 71 de reprezentanțe Amadeus la nivel global.

Flydubai dispune de o flotă formată din 58 de avioane Boeing 737-800 de ultima generație și va prelua mai mult de 100 de aeronave până la sfârșitul anului 2023.

700x135_flydubai

Din perspectiva călătorului – o parte esențială a programului OPEN este o metodă simplă și transparentă de colectare a punctelor de loialitate. Diagramele de kilometraj complexe sau hărțile sectoriale folosite în mod tradițional pentru a colecta puncte, au fost înlocuite în cadrul programului OPEN cu o metodă mult mai transparentă. Astfel, membrii programului OPEN câștigă cel puțin un punct de recompensă pentru fiecare dolar cheltuit (excluzând taxele și comisioanele).

Aceasta înseamnă că membrii câștigă puncte de recompensă pentru fiecare zbor și le pot folosi pentru alte zboruri, către orice destinație. Călătorii pot colecta puncte de loialitate împreună cu familia și prietenii, iar programul include și un card de credit co-branded printr-un parteneriat cu Dubai Islamic Bank.

Amadeus Loyalty Management este o soluție de loialitate dedicată companiilor aeriene care este utilizată în prezent de mai mult de 35 de companii aeriene, oferind acestora posibilitatea de a îmbunătăți angajamentul brandului și a spori loialitatea clienților.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.