Prezentările Heroes of the Storm au început cu o retrospectivă asupra anului curent și asupra lansărilor de eroi făcute, alături de refacerea sistemului de ranking pentru joc. Battlegrounds au fost un mare hit, dar și o platforma de lansare pentru diverse situații și interesante.
Echipa Heroes of the Storm se maturizează pe parcurs ce experimentează și comunică intens cu toți jucătorii. Ceea ce a rezultat este un joc mult mai rafinat, care are în sfârșit platforma pentru dezvoltarea scenei de eSports, unde deja au avut câteva turnee de succes (Heroes of the Dorm, 3 turnee globale – 4 milioane dolari în câștiguri).
Pentru a menține jocul în spotlight vom avea parte de multe modificări și lansări de content nou:
Doi eroi noi: Ragnaros și Varian Wrynn
Varian Wrynn este extrem de customizabil, în funcție de talentele alese în timpul jocului, de aceea îl poți juca foarte diferit în funcție de adversari, stilul de joc, necesitățile hărții etc.
Această idee a fost inițial sub forma lui Ragnaros care acapara core-ul Nexus și era imobil, dar nu a fost destul de fun, așa că l-au făcut mai mic, mobil, și acum poate să acapareze diverse keep-uri.
Odată ce preia un Fort sau Keep, abilitățile lui se transformă în raid abilities, mai puternice și care se aseamănă cu cele pe care le avea în raidurile din WoW.
Hartă nouă: Blackheart’s Revenge – o hartă asimetrică. În sensul că una din echipe susține nava care trebuie să distrugă portul, iar cealaltă trebuie să distrugă nava cu ajutorul muniției adunate de pe hartă. Doar un Nexus este prezent pe hartă, pentru cei care apără.
Alte modificări viitoare (nu 100% definitive):
- Rafinarea multor talente
- Update pentru Kharazim
- Update pentru Dahaka
- Update pentru Artanis
- Personalized Stats: Statistici personalizate afișate la sfârșitul jocului, care compară mediile tale ca jucător de un anumit erou la anumite capitole (Damage, assists etc) și afișează cum te-ai plasat față de acestea, cu notificări speciale pentru când ai rezultate foarte bune.
- Haunted Mines revine, cu mici modificări
- Update-uri la sistemul de progresie
- Scoaterea limitei la progresia eroilor și a contului
- Scăderea XP-ului necesar pentru fiecare nivel de erou
- Account Level = SUM(Hero Levels)
- Mai multe Rewards
- Hero Swaps
- Rotații în Battlegrounds (6-7 hărți menținute în rotație, schimbate o dată pe lună)
- Blizzard Voice Chat direct în client
- Party Finder mai detaliat și mai inteligent
- Clanuri
Concluzie: Heroes of the Storm pare să se maturizeze rapid. Pornind de la un joc care punea accentul pe fun, fără a avea un skill cap imens, deoarece o mare parte din mecanicile de Moba erau eliminate din joc, la un adevărat challenge, prin alte metode (talente, builduri, combinații, mecanici), pentru cei care vor să devină buni. Scena de competiții este în continuă creștere, iar dezvoltatorii perfecționează sistemul de ranking cu fiecare update.
Varian arată foarte tare, iar prin versatilitatea lui îmi va fi greu să văd un meci fără el, pentru că se poate adapta la aproape orice situație. Ragnaros este chiar cool, întotdeauna mi-am dorit să zic echipei “I GOT THIS”, să preiau turnul și să demolez echipa adversă.