Săptămâna trecută, la Digital Marketing Forum am avut onoarea să iau un interviu video celor doi reprezentați POSSIBLE: Tibor Gulyas – Innovative Technology Lead și Andras Nagy – Project Director.
Compania POSSIBLE este cunoscută pentru jocuri și aplicații precum “Merchants of Space”, “Adventures of Poco Eco”, “Tap Company”, Totoya Creatures etc. POSSIBLE deține birouri în: Argentina, SUA, China, Marea Britanie, Ungaria, Polonia, Germania, Brazilia, Rusia, Singapore.
Dar mai întâi am asistat la prezentarea lor din cadrul evenimentului, așa am aflat rolul aplicațiilor mobile în promovarea unui brand, și mai ales în atragerea consumatorilor/clienților către acel brand. Am descoperit că multe dintre jocurile și aplicațiile mobile create de Possible sunt pentru companii, ele au în spate un scop de marketing. Cei doi au mai explicat și de ce POSSIBLE a ales ca unele companii promovate de ei să se apropie mai mult de consumator prin intermediul unui joc mobil sau a unei aplicații de pe smartphone, și nu prin metode tradiționale, prin reclame la TV sau bannere prin oraș.
Ideea de a interacționa direct cu un produs digital ce reprezintă un brand, nu doar vizionarea unei reclame, mi se pare o idee genială, mai ales dacă este vorba de un joc. Este o diferență enormă între a fi forțat să te uiți câteva secunde/minute la o reclamă și între a alege să descarci un joc pe telefon ca să te joci în timpul tău liber. Nu doar că nu mai vezi reclama ca pe o invadare a spațiului și a timpului tău, dar tu alegi să vezi produsul sau compania respectivă chiar de mai multe ori pe zi, probabil pentru că te distrezi, iar o astfel de emoție pozitivă te leagă și mai mult de respectivul brand.
În video-ul de mai jos puteți descoperi și ce planuri de viitor au cei de la POSSIBLE:
*îmi cer scuze pentru calitatea sunetului… sper că subtitrarea în română este de ajutor
interesant interviu 😀
felicitari pentru interviu si mult succes