ParkLake, noul centru comercial din București, oferă consumatorilor o aplicație mobilă de shopping, disponibilă gratuit în App Store și Google Play.
Aplicația este dezvoltată de Fullscreen Digital pentru a oferi soluții de marketing inteligent și interacțiuni directe cu clienții. Acest lucru este posibil prin analizarea traseului și a intereselor generale ale vizitatorilor pe baza datelor anonime colectate prin infrastructura Wi-Fi. Aplicația mobilă ParkLake Shopping Center oferă consumatorilor toate informațiile necesare despre ParkLake.
Astfel, prin intermediul aplicației mobile consumatorii primesc sugestii personalizate pe baza preferințelor lor, sunt la curent cu toate noutățile și descoperă cele mai cool produse. Pe lângă toate aceste informații utile, consumatorii pot beneficia de promoții și oferte personalizate, în timp real, la fața locului, în funcție de acțiunile lor.
Experiența este una individuală, hiper-personalizată și adaptată interesului fiecărui vizitator. Utilizatorii primesc sugestii pe primul ecran al aplicației și notificări de fiecare dată când apare ceva de maxim interes pentru ei, pe baza informațiilor pe care le deține aplicația. Aplicația mobilă este gândită astfel încât consumatorii ParkLake să descopere experiențe noi, relevante, memorabile, cu cel mai mic efort.
Aplicația ParkLake se diferențiază prin algoritmul de recomandare pe baza preferințelor utilizatorilor, optimizarea pentru marketing de proximitate și pe bază de localizare. Prin intermediul marketingului de proximitate, soluția astfel integrată elimină bariera dintre spațiul real și cel digital și permite, în premieră, crearea de campanii online bazate pe vizitele din centrul comercial.