Acest articol este doar ca să mă dau mare că am participat la o așa campanie reușită :))
Sub sloganul „Acceptă Marea Provocare Pepsiˮ, românii au ales gustul de cola preferat. Din cei 100.885 de participanți, 61,9%* au ales, pe nevăzute, gustul Pepsi.
În cadrul campaniei, Pepsi a desfăşurat 270 de activări offline în perioada iunie – august 2015, în marile oraşe din România, în staţiunile de vacanţă de la mare, dar şi la cele mai importante festivaluri de film şi muzică din țară (eu chiar am participat la activarea de la Electric Castle). Dar campania a fost și în online, probabil țineți minte că v-am tot încurajat să participați la provocările Pepsi.
„„Acceptă Marea Provocare Pepsi” este cea mai mare campanie Pepsi de activare a consumatorilor români în stradă. A fost o inițiativă curajoasă, concepută ca o activitate distractivă prin care consumatorii să afle ce gust de cola preferă cu adevărat. Rezultatele ne bucură cu atât mai mult cu cât românii au participat în număr atât de mare”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.
Rezultatele campaniei sunt comunicate și în cel mai nou spot TV Pepsi.