eMAG a pregătit pentru 2018 investiții de peste 120 de milioane de euro.
eMAG a investit 63 de milioane de euro anul trecut în patru direcții principale: angajați (2 milioane de euro), logistică (10 milioane), tehnologie (27 milioane) și dezvoltare internațională (24 milioane – în Ungaria, Bulgaria și Polonia). În 2018, eMAG derulează investiții de peste 120 de milioane de euro, incluzând investiția în noul depozit ce o să fie gata în luna decembrie a acestui an.
Noul depozit, situat pe autostrada A1 – km19, o să creeze peste 4.000 de locuri de muncă, o să fie dotat cu sisteme automate de sortare și ambalare și o să dispună și de zone de recreere pentru angajați și terenuri de fotbal, tenis, basket pentru angajați.
O mare parte din investiții sunt în tehnologie, așa cum e și normal. Știați că primele 8 companii din lume sunt de tehnologie?
Totul este pe creștere la eMAG. Cifra de afaceri realizată în România a crescut cu 28% față de anul precedent, până la 2,58 de miliarde de lei, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în timp ce numărul de clienți pe care eMAG îi servește în cele patru țări a crescut la 7,57 de milioane. De asemenea, traficul și volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât și pe mobile, zonă în care aplicația eMAG a ajuns la un număr record de peste 1,1 de milioane de instalări.
Interesant e că eMAG Romînia abia acum este pe profit, iar întreg grupul eMAG (Fashion Days, SameDay, PCGarage, Depanero etc.) o să fie pe profit în doi ani de zile – posibil.
Peste 10.000 de selleri în eMAG Marketplace
Cu un ritm de 800 de selleri noi integrați lunar, eMAG Marketplace a crescut rapid, cu 201%, în perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar în prezent reunește peste 10.000 de selleri în România. În prezent, 50% dintre produsele vândute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace.
Pentru a-i ajuta pe selleri să aibă rezultate mai bune, până la finalul anului vor fi lansate două servicii noi: eMAG Ads (va putea fi cumpărată publicitate pe platforma eMAG) și eMAG Academy (webinarii, traininguri și conferințe care îi vor ajuta pe selleri să își îmbunătățească strategia și performanța), pe lângă Seller Development – training-uri pentru sellerii noi.
Interesant e că un centrul de suport pentru selleri cu 50 de oameni dedicați pentru a răspunde întrebărilor venite din partea celor care își listează produsele pe Marketplace.
În oferta eMAG sunt, în total, peste 3.400.000 de produse în stoc. Multe dintre ele sunt oferite chiar în urma unui parteneriat direct cu producătorii.
Servicii noi de la eMAG
Procesul de ridicare a produselor comandate în showroom o să fie mult mai rapid. Or să fie implementate automate de plată cu cardul (chiar și în rate) chiar lângă casele tradiționale – unde mereu este coadă.
Pentru a doua jumătate a anului, eMAG a pregătit o serie de servicii noi care vor îmbunătăți experiența de shopping online:
Începând cu data de 25 iunie, clienții din București și Ilfov vor putea comanda până la ora 24:00 cu livrare a doua zi, inclusiv sâmbăta și duminica.
Din data de 2 iulie, eMAG introduce un serviciu de livrare rapidă pentru litoral. Astfel, vor putea fi plasate comenzi cu livrare pe litoral în aceeași zi (dacă este plasată comanda până la ora 12:00) și cu livrare a doua zi (dacă este plasată până la ora 24:00).
Din luna august, livrarea pe 6 intervale orare de câte 2 ore între 09:00 – 21:00: eMAG va extinde serviciul de livrare în aceeași zi în București și în județul Ilfov, oferind 6 intervale de câte două ore, de la 3 intervale de trei ore câte sunt în prezent. Clienții vor putea plasa comanda cu până la 1h30’ înainte de intervalul de livrare dorit, iar serviciul va fi disponibil și în week-end.
Începând din luna octombrie, clienții eMAG vor putea să își cumpere de pe platformă cartele prepaid sau să își alimenteze conturile prepaid de pe telefoane.