Chiar în dimineața asta a ajuns comanda de la Fashion Days, magazinul meu online preferat de unde îmi cumpăr îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, dar au în ofertă și smartwatch-uri.
Pentru cea de-a doua jumătate a anului, Fashion Days are în plan dezvoltarea unor versiuni noi ale aplicației, implementarea unei facilități de retur direct din contul clientului, conectarea prin rețelele sociale, un redesign al homepage-ului aplicației mobile și deschiderea de noi puncte de livrare împreună cu eMAG.
La mijlocul lunii martie, Fashion Days va lansa campania de promovare a colecțiilor sezonului primăvară – vară 2017, sub conceptul „Wear Confidence. Order Confidence”. Compania va lansa anul acesta, în premieră, branduri noi, printre care Ipanema, Polo Ralph Lauren, Reply, G-Star, Camper, JYDC London, Pollini, Lacoste, Ted Baker sau Frankie Morello.
Fashion Days a înregistrat în 2016 în România o cifră de afaceri de 136 milioane de Lei în România, cu 29% mai mare față de anul precedent. Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei țări (România, Bulgaria și Ungaria) au crescut cu 17% până la 50,15 milioane de Euro comparativ cu anul anterior.
Investițiile realizate în 2016 au fost direcționate în zona operațională, prin deschiderea unui depozit central cu o suprafață cu 50% mai mare față de cel anterior, în diversificarea portofoliului de produse, în noi servicii introduse pentru clienți (livrare și retur gratuite, wishlist), campanii de marketing și în lansarea unor noi versiuni ale aplicației mobile.
Cine sunt clienții Fashion Days, ce cumpără și cum
Femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălțăminte și accesorii. Din cei 4 milioane de membri Fashion Days din toate cele trei țări Fashion Days, 65% sunt femei. Interesant este că în ultimul an, publicul masculin a crescut cu zece procente.
În România, majoritatea clienților provin din orașele mari ale țării: București, Constanța, Timișoara, Cluj, Iași și Brașov. Mai în profunzime, publicul Fashion Days este eterogen, pasionat de stil, cu o viață activă, program încărcat, care accesează multiple surse de informație și shopping.
În ceea ce privește modalitatea de comandă, mobile-ul este prima opțiune în fashion, comenzile pe mobil atingând o creștere de peste 50% în prezent. De asemenea, clienții Fashion Days au investit mai mult în fashion, astfel că în ultimul an și jumătate valoarea coșului de cumpărături a înregistrat o creștere semnificativă: coșul mediu de cumpărături a ajuns la 340 Lei, în creștere cu 10% față de anul precedent.
Fashion Days este destinația numărul 1 de shopping datorită selecției vaste de produse, dar și serviciilor cu valoare adăugată precum livrarea și returul gratuite. În plus, clienții beneficiază și de livrarea rapidă în 2 zile, achizitionarea rapidă a produselor prin aplicația mobilă sau posibilitatea introducerii articolelor favorite în wishlist. De asemenea, clienții pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege optiunile de plata in rate, disponibile cu partenerii bancari.
Echipa Fashion Days numără în prezent aproximativ 500 angajați în cele 3 țări. 34% dintre angajați susțin zona operațională a business-ului, peste 15% au în grijă producția de conținut, iar restul se regăsesc în departamentele de Marketing, IT, Customer Service sau Commercial.