QuickMobile a susținut aseară un eveniment de presă unde a prezentat cele mai noi device-uri din portofoliu, și unde a anuntat extinderea pe plan internațional cu ajutorul magazinului online QuickMobileShop.com, care va livra în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene, și externalizarea operațiunilor de service (reparație/înlocuire) către service-urile autorizate de producători.
După ce m-am jucat cu iPhone 6S și (device-uri ce deja au fost precomandate de peste 400 de persoane doar de pe site-ul quickmobile), , cu becurile inteligente , drona și scooterul inteligent , a început prezentarea unor super vești pentru Quckmobile și clienții lor.
„După 10 ani de la înființare, a venit momentul să facem un pas important – extinderea în .com, la nivel european. Practic, fiecare cetățean din Europa va putea plasa o comandă pe QuickMobileShop.com”, a declarat Tudor Tiboc, general manager QuickMobile.
Odată cu noul shop internațional, QuickMobile anunță și externalizarea operațiunilor de service către service-uri autorizate de către marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni în sprijinul clienților care solicită astfel de operațiuni, QuickMobile lansează platforma internațională Service-Return.com.
Principalele servicii pe care noua platforma Service-Return.com le pune la dispoziția utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresă din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, și urmărirea gratuită a statusului solicitării în orice moment, 24/7. În plus, pe platforma sunt disponibile și servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate pentru a se asigura că vor utiliza din nou produsul în cel mai scurt timp, și garantarea unui termen de soluționare de maxim 5 zile lucrătoare.
Așadar, dacă un telefon cumpărat de la QuickMobile și partenerii acestuia s-a stricat, clientul trebuie să intre pe platforma online de pe orice dispozitiv (laptop, tabletă, smartphone), să deschidă o fișa de service, iar un curier internațional va veni la locația indicata (acasă, la serviciu, hotel etc.), va ridica produsul gratuit și îl va livra la unul dintre service-urile autorizate de către producători pentru reparație. După efectuarea reparației, clientul primește înapoi produsul tot prin intermediul curierului. Fără a pierde timpul cu deplasarea la service și cu posibilitatea de a ști exact unde se află produsul.
Eu zic că astea sunt super vești, iar comenzile de pe QuickMobile cu siguranță vor crește foarte mult.
Quickmobile importa in Romania pe canale neoficiale telefoane Asus spre exemplu, cu garantie de Hong Kong 1 an, nu respecta legea protectiei consumatorului si vreti sa spuneti ca pot face acelasi lucru si pe piata Europeana? Cautati pareri despre quickmobile.ro pe google, despre quick service, reclamatiile la OPC pentru aceasta firma si dupa aceea va convingeti. Daca comanzi in magazin un telefon, il platesti si observi in 24 de ore ca nu corespunde descrierilor(pentru ca are caracteristicile pentru piata Asia Pacific nu mai vezi banii inapoi ci esti obligat sa cumperi de aceeasi suma din gama lor de telefoane chinezesti!!! Va pot dovedi cu acte acest lucru! Mare atentie la aceasta firma!!!
Un site bun dar cateva device-uri aunt mai scumpe! 🙁