„După 10 ani de la înființare, a venit momentul să facem un pas important – extinderea în .com, la nivel european. Practic, fiecare cetățean din Europa va putea plasa o comandă pe QuickMobileShop.com”, a declarat Tudor Tiboc, general manager QuickMobile.

IMG_2378

Odată cu noul shop internațional, QuickMobile anunță și externalizarea operațiunilor de service către service-uri autorizate de către marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni în sprijinul clienților care solicită astfel de operațiuni, QuickMobile lansează platforma internațională Service-Return.com.

tu

Principalele servicii pe care noua platforma Service-Return.com le pune la dispoziția utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresă din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, și urmărirea gratuită a statusului solicitării în orice moment, 24/7. În plus, pe platforma sunt disponibile și servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate pentru a se asigura că vor utiliza din nou produsul în cel mai scurt timp, și garantarea unui termen de soluționare de maxim 5 zile lucrătoare.

IMG_2391

Așadar, dacă un telefon cumpărat de la QuickMobile și partenerii acestuia s-a stricat, clientul trebuie să intre pe platforma online de pe orice dispozitiv (laptop, tabletă, smartphone), să deschidă o fișa de service, iar un curier internațional va veni la locația indicata (acasă, la serviciu, hotel etc.), va ridica produsul gratuit și îl va livra la unul dintre service-urile autorizate de către producători pentru reparație. După efectuarea reparației, clientul primește înapoi produsul tot prin intermediul curierului. Fără a pierde timpul cu deplasarea la service și cu posibilitatea de a ști exact unde se află produsul.

IMG_2341

Eu zic că astea sunt super vești, iar comenzile de pe QuickMobile cu siguranță vor crește foarte mult.