În contextul generat de evoluția pandemiei COVID-19 și în deplin acord cu măsurile impuse de către autorități, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA le asigură abonaților posibilitatea de a accesa în continuare serviciile medicale de care au nevoie, prin platforma online Clinica Virtuală.
Consultațiile online sunt urmate de un raport medical complet care conține, după caz, și indicații de tratament acceptate în farmacii pentru procurarea rețetelor prescrise. Consultația este salvată în dosarul medical al abonatului, asigurând astfel continuitatea urmăririi medicale a pacientului. Momentan, serviciul beneficiază de disponibilitatea a peste 100 de medici, din numeroase specialități precum medicină internă, gastroenterologie, ORL, endocrinologie, pediatrie, dermatologie, psihologie pediatrică și consiliere nutriție. În perioada imediat următoare capacitatea Clinicii Virtuale REGINA MARIA va crește considerabil, pe măsură ce mai mulți medici din Rețea își vor muta activitatea din cabinete în online.
”În cele mai grele perioade, medicina rămâne un domeniu vital, care trebuie să se adapteze, cu agilitate și responsabilitate, la toate provocările – chiar și la cele cu care ne confruntăm toți pentru prima dată. Suntem alături de pacienții și abonații noștri, pentru care am dezvoltat într-un timp extraordinar de scurt cea mai complexă soluție medicală virtuală de pe piață, conectată la istoricul medical al fiecărui pacient, cu consultații și recomandări care vor fi la rândul lor salvate în dosarul medical electronic al pacienților. În acest fel, asigurăm continuitatea îngrijirii medicale chiar și pe perioada izolării, pentru că sănătatea nu poate fi pusă pe pauză.”, declară Fady Chreih, CEO Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.
Clinica Virtuală REGINA MARIA poate fi accesată de către abonați fără niciun cost suplimentar, conform abonamentului, direct din aplicația ”Contul meu”, atât din browserul calculatorului, cât și din aplicația mobilă. Discuția cu medicul va fi facilitată de Microsoft Teams, aplicație care se poate descărca gratuit înainte de consultație.
Soluția de telemedicină REGINA MARIA se bazează pe o integrare aprofundată între aplicația internă a pacienților, echipele Medis și Microsoft pentru a oferi o experiență consistentă atât pentru pacienți, cât și pentru medici. Pacienții vor putea realiza o programare medicală online de pe desktop sau aplicația mobilă, dar și prin Call Center, programarea fiind ulterior confirmată printr-un e-mail cu o invitație de întâlnire pe aplicația Teams. La ora stabilită, atât medicii cât și pacienții vor intra în întâlnire, pe Teams, pentru o experiență față-în-față în timp real, doar dând click pe linkul din invitație. Integrarea cu aplicația Medis asigură că datele personale ale pacienților rămân sigure, protejate și actualizate la zi.
Clinica Virtuală REGINA MARIA a fost lansată cu prioritate pentru abonați și testată într-un proiect pilot, iar în zilele următoare va fi accesibilă gradual tuturor companiilor abonate. În câteva zile, serviciul va deveni disponibil pentru toți pacienții REGINA MARIA, abonați sau neabonați.