Samsung Electronics România a început programul de înlocuire pentru Galaxy Note7, astfel utilizatorii urmează să primească un nou dispozitiv pe care să îl folosească, în schimbul actualului lor Note7.
Programul de înlocuire Galaxy Note7 vine ca urmare a deciziei companiei de a opri vânzările și livrările de Note7, după ce, în urma unei investigații, s-a descoperit că bateria smartphone-ului poate exploda când este la încărcat.
Utilizatorii de Galaxy Note7 sunt încurajați să beneficieze de avantajele programului de înlocuire, ce oferă următoarele opțiuni:
- – Înlocuirea dispozitivului actual Galaxy Note7 cu unul nou, începând cu 19 septembrie. Oferta este disponibilă la partenerii Samsung.
- – Utilizatorii își pot schimba oricând actualul Galaxy Note7 cu un dispozitiv Galaxy S7 sau S7 edge. Diferența de preț va fi returnată utilizatorilor. Oferta este disponibilă la partenerii Samsung.
Până când intră în posesia noului dispozitiv, utilizatorii Galaxy Note7 sunt rugați să închidă telefoanele Note7 și să le returneze cât mai curând în magazinele din care au fost achiziționate. Utilizatorii sunt rugați să folosească dispozitivul anterior până la momentul la care vor primi un nou Galaxy Note7. Dacă nu mai au dispozitivul anterior, aceștia sunt rugați să contacteze serviciul de suport Samsung pentru mai multe informații sau retailerul de la care au achiziționat Galaxy Note7, pentru a primi un dispozitiv până în momentul înlocuirii actualului Note7.
Deși a fost raportat un număr extrem de mic de incidente, siguranța utilizatorilor este prioritară pentru Samsung. Din acest motiv, Samsung introduce și o serie de măsuri de securitate, menite să asigure utilizatorii și să îi încurajeze pe aceștia să își înlocuiască dispozitivul cât mai repede:
- Actualizarea softului, pentru utilizatorii care au primit dispozitivele Galaxy Note7 furnizate în timpul procesului de pre-comandă: Samsung lansează un update de software al bateriei pentru toate dispozitivele Note7 precomandate în Europa, care va limita încărcarea bateriei la 60%. Noul software va fi disponibil începând cu 21 septembrie. Prin limitarea încărcării bateriei, Samsung intenționează să reducă riscul incidentelor și simultan să încurajeze utilizatorii să profite de programul de înlocuire.
- Actualizarea softului în cazul dispozitivelor noi (cele înlocuite, care nu sunt afectate de problema bateriei): Utilizatorii care își vor înlocui dispozitivul Note7 cu unul nou pot fi încrezători că noul smartphone nu este afectat de problema bateriei, datorită unei actualizări a interfeței icon-ului bateriei. Astfel, orice Note7 care afișează o baterie verde în bara de notificări, în ecranul Power Off sau pe displaul Always On, poate fi încărcat fără griji. Această actulizare UX va fi disponibilă începând cu această săptămână, data lansării variind în funcție de piață.
„Siguranța utilizatorilor este prioritate pentru noi, de aceea le cerem tuturor utilizatorilor de Note7 să își înlocuiască cât mai repede dispozitivul. Ne cerem scuze utilizatorilor Note7 pentru faptul că nu ne-am ridicat la standardele de excelență cu care i-am obișnuit până acum și le mulțumim cu sinceritate pentru răbdare și înțelegere. Suntem încrezători că, prin înlocuirea actualului dispozitiv cu un nou Note7, utilizatorii vor beneficia de experiența smartphone-ului la cea mai bună calitate.” a declarat Cristian Cojocaru, Head of Telecom Division, Samsung Electronics România.
Pentru mai multe informații despre programul de înlocuire Galaxy Note7, vizitați http://www.samsung.com/ro/note7exchange/
Utilizatorii Galaxy Note7 pot contacta partenerii Samsung Electronics Romania sau operatorii de la care au achiziționat dispozitivul sau call center-ul Samsung Electronics Romania: 08008 726 78 64. Program: Luni-vineri, orele 09:00-18:00