La conferința de presă organizată azi de eMAG pentru Black Friday, Tudor Manea, General Managerul eMAG, ne-a explicat cum promoțiile de Black Friday se împart în două categorii: promoțiile comerciale și evenimentele spectacol ce țin o singură zi. Cei de la eMAG mizează și în acest an pe spectacol, mai ales că așteptările sunt mult mai mari în acest an – din ce în ce mai multă lume știe exact ce este Black Friday și este mult mai bine documentată.
Mai jos puteți vedea un live cu toate detaliile despre Black Friday-ul organizat anul acesta de eMAG:
Foarte interesantă mi se pare noua afișare a produselor împreună cu cantitatea disponibilă, așa vom ști exact care este stocul la un anumit produs – să nu mai presupunem că au avut doar 3 produse la reducere și din acest motiv nu am reușit să cumpărăm și noi unul.
Anul acesta, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday, dublu față de anul precedent.
Unele produse aflate la reducere or să fie promovate încă de miercuri, urmând ca joi seara – probabil după ora 00.00, să primim și un newsletter cu cele mai interesante reduceri.
Prima surpriză de Black Friday este dezvoltată în parteneriat cu E.ON Energie România. În premieră pentru piața din România, eMAG aduce 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, pentru care factura este zero pe o perioadă de 6 luni. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi încheiat pe o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire. După perioada de gratuitate de o jumătate de an, clienții vor beneficia de un preț redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh), având astfel posibilitatea de a economisi sume importante la plata facturilor și în această perioadă.
Datorită volumului mult mai mare de produse din oferta de anul acesta, eMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante șase firme de curierat din România (principala firmă rămâne FAN Curier – peste 50% din comenzi vor fi trimise prin ei), astfel încât coletele comandate să fie livrate clienților în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie. Mai mult, eMAG le oferă clienților posibilitatea de a-și prelua coletele din cele 11 showroom-uri și din cele 202 de puncte de livrare deschise cu Poșta Română.
Cele peste 1 milion de produse ocupă o suprafață cu 65% mai mare față de ediția precedentă. Pentru a fluidiza livrarea produselor către clienți, eMAG a alocat anul acesta o suprafață de depozitare de 100.000 de metri pătrați, de dimensiunea a 20 de terenuri de fotbal. În primele două zile de după Black Friday (19 și 20 noiembrie) vor pleca zilnic spre clienți câte 150.000 de colete, care vor fi preluate de 160 de camioane zilnic.
Pentru că anul trecut 51% dintre clienți au comandat în Black Friday de pe dispozitivele mobile, eMAG a investit 2 milioane de euro în servere și servicii de hosting, pentru o experiență bună de utilizare. Anul acesta nu o să înceapă Black Friday înainte pe aplicația mobilă, dar vei primi o notificare în aplicație imediat ce încep reducerile.
Cumpărături simple în rate
Clienții pot achiziționa mult mai ușor, anul acesta, produsele dorite prin facilitățile de plată noi: 36 de rate fără dobândă cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank (pentru produsele vândute de eMAG), 12 rate fără dobândă pentru restul cardurilor de credit.
Stocuri de produse din ofertă:
- Peste 40.000 de televizoare
- Peste 20.000 de laptopuri
- 50.000 de smartphone-uri
- 17.000 de frigidere
- 100. 000 de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de calcat și altele)
- 35.000 de aparate de îngrijire personală
- 1.500 de produse Smart Home
- 100.000 de parfumuri și seturi cadou
- 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
- 110.000 jucării și jocuri
- 20.000 de anvelope
Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant.