In 2012, Samsung a avut o crestere a valorii de brand cu 40% fara de anul anterior, ajungand sa ocupe locul 9 in topul Interbrand.
In acest moment, valoarea de brand a Samsung insumeaza 32,9 miliarde de dolari. Cresterea se datoreaza inovatiilor constante pe care compania le-a facut in toate categoriile sale de produse.
Samsung este liderul pietei de telefoane mobile, iar printre cele mai apreciate dispozitive lansate de Samsung în ultimul an se numara smartphone-ul GALAXY S III si GALAXY Note II. Anul acesta, Samsung a revoluționat piata TV, prin lansarea noii game de televizoare SMART TV, ce incorporeaza tehnologia Smart Interaction. In plus, Samsung a înregistrat o crestere constanta si a celorlalte categorii de produse – IT, Digital Image si Digital Appliance.
Camera foto GALAXY Camera, notebook-ul Samsung Seria 9, sau masina de spalat Ecobubble, ce poate fi controlata cu ajutorul smartphone-ului, sunt doar cateva dintre dispozitivele inovatoare create de Samsung, care au fost foarte bine primite de catre utilizatori.
Clasamentul Interbrand are la bază o serie de criterii: rezultatele financiare, rolul brandului in decizia de cumparare si puterea pe
care compania o are fata de competitorii din categorie.