Deja sunt o fană a tehnologiei VR. Mi-am cumpărat deja o pereche de ochelari VR și încep să investesc și în PC-ul meu, ca să suporte jocuri de tip VR. Este clar că VR-ul este cel mai mare trend în tehnologie din ultimii ani, și cu siguranță o să fie și în anii viitori.
Experiența de VR oferită de NVIDIA devine mai populară, odată cu cel mai nou anunț al Unity Technologies, din cadrul evenimentului Game Developers Conference, din San Francisco. Astfel, Unity Game Engine va suporta NVIDIA VRWorks, inclusiv VR SLI și Multi-res Shading.
VRWorks este kit-ul de dezvoltare software (SDK) al NVIDIA pentru dezvoltatorii de jocuri de VR și include API-uri, librării și funcții care facilitează dezvoltarea de jocuri și experiențe spectaculoase de VR.
Prin suportul direct din cadrul motorului Unity, tehnologiile VRWorks beneficiază de integrare mai rapidă pentru dezvoltatorii care utilizează platforma. Aceștia folosesc Unity pentru a crea jocuri 2D și 3D, precum și experiențe interactive, prin intermediul motorului de tip ”cross-platform”.
Titluri de VR precum MiniGolf VR, Hover Junkers și Job Simulator utilizează deja motorul Unity, acesta fiind folosit și pentru o suită de aplicații de VR din domenii precum: social, medical, turism, design, educație și training.
Componenta Multi-res Shading a VRWorks îmbunătățește performanțele cu până la 50%.
Iar plăcile grafice NVIDIA GeForce și Quadro, alături de tehnologia VRWorks, oferă cele mai bune performanțe și cea mai scăzută latență pentru experiențele de realitate virtuală.
foarte bine!
super, felicitari 😀
NVIDIA…are the best
si laptopul meu are tot nvidia…geforce