Am aflat de aplicația Zoniz în urmă cu câteva luni la Mobifest, apoi am testat-o mai mult la City Break-ul organizat in AFI Palace Cotroceni, iar săptămâna trecută a fost lansarea oficială în România în parteneriat cu AFI Mall Cotroceni.
Aplicația Zoniz este destinată promovării reducerilor speciale pe care comercianți decid să le ofere clienților, sau potențialilor clienți. Poate fi denumită o aplicație de marketing de proximitate. Toate aceste oferte sunt doar pentru utilizatorii Zoniz, sunt oferte ce se adaugă la reducerile din această perioadă. Doar cu ajutorul aplicației Zoniz se pot organiza și concursuri prin tragere la sorți.
Din păcate, aplicația este disponibilă doar pe iOS sau Android, iar AFI Palace Cotroceni este singurul centru comercial din București care folosește platforma interactivă Zoniz.
Pentru a putea folosi vouchere primite de la comercianți trebuie ori să te conectezi cu profilul tău de facebook (pentru că unele oferte cer ca mai întâi să le distribui pe facebook), ori cu adresa de mail.
O opțiune folositoare este posibilitatea de a selecta ce tipuri de oferte ai vrea să primești, mai bine zis ce produse te interesează. Cum instalezi aplicația toate ategoriile sunt bifate, dar poți deselecta de exemplu produsele de make-up dacă nu te interesează. De altfel, poți să alegi și intervalul la care să primești aceste oferte, eu una am selectat imediat pentru că nu vreau să ratez vreo ofertă.
Zoniz este un instrument extrem de util și pentru comercianți, ei pot crea foarte ușor o campanie sau un concurs direct din platforma Zoniz.
ZONIZ este o platformă detinuță de Global e Business Solution (GEBS), o companie de software, cu sediul central în Suedia și filiale în Romania, Danemarca și Marea Britanie, care dezvoltă soluții software inovative pentru companii precum IBM, Longiness, SAAB, Bombardier și alte firme importante.