World of Warcraft: Legion – Part. II – The Emerald Nightmare, Mythic+ și Patch 7.1

World of Warcraft: Legion – Part. II – The Emerald Nightmare, Mythic+ și Patch 7.1

19 nov. 2016 Jocuri

Cum am promis, vom continua seria distractivă de review-uri WoW: Legion cu un nou capitol despre raidul The Emerald Nightmare, dar și despre proaspătul lansat Patch 7.1.

World of Warcraft: Legion s-a lansat cu un singur raid encounter: The Emerald Nightmare, urmând ca povestea să se dezvolte pe parcurs, cu ajutorul lansării noilor Patch-uri majore, care aduc si noi raiduri.

Xavius, cu ajutorul puterii dobândite de la Legiune, a reușit să corupă Emerald Dream, iar datoria eroilor din Azeroth este să intre și să curețe totul de coruperea aceasta nouă și roșie.

WoWScrnShot_102616_232412

Sincer, raidul arată foarte bine, iar modul în care răul a corupt fiecare monstru în parte arată foarte bine. Ajută și faptul că sunt mare fan al culorii roșu, dar sincer, îmi place estetica raidului.

Raidul este compus din 7 encounters, non-lineare. Începe cu  Nythendra, care deschide calea către hub-ul central de unde poți alege ordinea în care omori următorii 4 boși:  Il’gynoth,  Ursoc,  Elerethe Renferal și Dragons of Nightmare (Emeriss <Nightmare of Ysondre>, Lethon <Nightmare of Ysondre>, Taerar <Nightmare of Ysondre>,  Ysondre). În funcție de dificultatea abordată a raidului pot fi Ysondre + alți 2 random aleși fiecare săptămână, sau toți 4 pe Mythic.

După ce ați trecut de primii 5 boși ai raidului, se deblochează Cenarius, care odată învins va da drumul către Xavius – boss-ul final.

Mecanicile fiecărui boss sunt foarte diverse, iar dificultatea crește considerabil când treci pe Heroic sau Mythic, deoarece fiecare dificultate deblochează, pe lângă damage crescut și extra Health al Boss-ului, noi abilități al căror rol este să testeze coordonarea și priceperea grupului.

Am avut norocul să dau de o ghildă ne-Hardcore care a acceptat dorința mea de a juca Elemental Shaman, cu offspec de Restoration. Zic asta pentru că dintre toate specializările de damage din joc, Elemental Shaman este cam pe la coadă din punct de vedere al damage-ului efectiv scos.

Ajungând în raid și terminându-l de câteva ori pe Heroic, cu mici tentative de Mythic, pot spune că îmi place. Este un raid cu mecanici diverse, făcut să nu fie extrem de greu pe LFR sau Normal, pentru a fi accesibil pentru majoritatea jucătorilor, dar suficient de greu pe Heroic și Mythic pentru a face veteranii să transpire puțin.

Nu cred că are rost să descriu fiecare luptă în parte, pentru că ar fi nevoie de prea multe pagini de text, iar lumea ar pierde interesul absolut imediat. Cunoscătorii au destule site-uri și ghiduri on-line unde pot vedea în cel mai mic detaliu orice boss-fight.

WoWScrnShot_092916_205946

Cel mai interesant encounter mi se pare Cenarius, deoarece el cheamă periodic ajutoare și în funcție de cum decurge raidul, poți alege pe care din acele ajutoare le poți “curăța” pentru a le atrage să lupte pentru tine, alături de toate abilitățile lor. Acest lucru dă o diversitate luptei foarte mare pentru că nu va decurge întotdeauna la fel. Astfel, dacă la început toți nu au fost atenți și au luat prea mult damage, lucru care a dus la secarea Healerilor de Mana, poți să furi ca aliat copacul (Nightmare Ancient) care se transformă în Cleansed Ancient și care va reface Mana jucătorilor care stau lângă el. Dacă nu este nevoie de Ancient, se pot lua oricare din Wisps, Emerald Drake sau Redeemed Sister.

Un alt atu al acestui expansion este că nu ești obligat să faci numai raiding, pe cele mai mari dificultăți pentru a putea să te bucuri de cel mai bun echipament. Desigur, asta ajută și elimină puțin din factorul de noroc, dar nu este singura metodă disponibilă în joc pentru a obține Gear bun.

Cei care nu au timp/chef să participe la raiduri, au opțiunea tool-ului LFR (Looking For Raid), care este cea mai slabă dificultate a raidurilor, pentru a vedea tot conținutul jocului, dar și povestea care se desfășoară cu ajutorul raidului. (Știm cu toții că multe din cinematicurile cele mai tari au fost întotdeauna la sfârșitul raidurilor). Acesta separă raidurile în winguri a câte maxim 3-4 boss encounters, perfecte pentru când ai puțin timp disponibil.

Pe lângă Dungeons, Mythic Dungeons, World Quests, raiduri noi etc. Legion a venit și cu Mythic + Dungeons. Acestea sunt Dungeons pe Dificultatea Mythic cu cel puțin 15 niveluri de progresie, în funcție de nivelul cheii pe care o folosești. La fiecare nivel se crește Viața și Damage-ul Trash-Mobs, dar și al Boss-ilor, iar la nivelurile 4, 7 și 10 se deblochează un extra Bonus Affix pentru tot Dungeon-ul ca să facă lucrurile din ce în ce mai grele. O listă completă cu Affix-urile primite, dar și nivelurile de dificultăți o puteți găsi aici.

Pentru a putea upgrada cheia trebuie să termini Dungeon-ul în timpul primit, iar în funcție de timpul în care îl termini poți primi extra chests cu rewards.

WoWScrnShot_092216_234844

Weekly Lockout se deblochează un extra Reward Chest în funcție de nivelul mediu al Mythic + Dungeons pe care le-ai terminat în săptămâna precedentă.

De asemenea, gear-ul care pică în Dungeons sau ca reward al diverselor World Quests poate să vină cu socket, Warforged, Heroic Warforged, Titanforged sau chiar Legendary Gear.

Warforged, Titanforged etc. înseamnă că ai o șansă ca echipamentul să pice îmbunătățit, care, pe lângă item Level mai mare, să aibe și atribute mai bune. Un exemplu de item este Heroic Titanforged.

Orice item care pică de la Emisarii World Quests, chest care este deschis sau Boss, fie el Dungeon, Raid sau World Boss, are o șansă mică să fie Legendary. Aceste iteme de tip Legendary sunt mai bune decât cele Mov (epic) și au, pe lângă un item level mare (895 momentan) și atribute mari, o abilitate unică, asemănătoare cu modul în care s-au transformat Legendarele în Diablo III. Aceasta poate afecta unul din Spell-urile tale sau poate avea un efect special. La începutul expansionului poți avea echipat un singur item Legendar, dar numărul acesta poate crește la 2 (prin intermediul Order Hall Research Tree) sau mai multe ulterior.

PATCH 7.1 – Return To Karazhan

Pentru detalii exacte, schimbări ale claselor și alte tehnicalități de care nu vom vorbi aveți aici Full Patch Notes, alături de modificări, comentarii etc. http://wow.gamepedia.com/Patch_7.1.0

Patch 7.1 lansat pe 26 octombrie 2016 aduce noi capitole ale poveștii Nightfallen cu noi World Quests, dar și Quest-Chain în Suramar. Acestea au scopul de a dezvolta povestea Nightfallen și Suramar, dar și a pregăti terenul pentru introducerea următorului raid mare: Nighthold.

Patch 7.1 va introduce în câteva săptămâni și un nou mic 3-Boss Raid: Trials of Valor în care ne vom măsura puterea împotriva lui Odyn, Guarm și Helya.

Dar cea mai interesantă adiție adusă de acest patch este Karazhan, Raid-ul vechi din Burning Crusade a revenit în Legion ca Mythic Dungeon. După deblocarea lui, prin terminarea unor questuri care te plimbă prin diverse Dungeons la nivel de Mythic, jocul te trimite în zona veche, Karazhan, pentru a opri invazia demonilor, dar și pentru a intra în Karazhan din nou.

Karazhan este un Dungeon imens cu 9 boss-fights și o tona de trash-mobs. Acesta are o durată mult mai mare decât orice alt Dungeon și este disponibil doar pe dificultatea Mythic. Pentru cei pasionați de secrete, dacă reușiți să faceți speed-run, pentru a nu pierde Buff-ul lui Medivh, puteți debloca al 9-lea Boss, care era “secret” până a fost descoperit și deblocat chiar în prima zi de la lansare. Mai multe detalii aici: http://www.pcgamer.com/world-of-warcraft-players-crack-new-mystery-in-record-time/

WoWScrnShot_102816_201931

Dungeon-ul este fun, dar și greu, pentru că nu are libertatea Dungeon-urilor din Legion unde mai poți greși din când în când, dar scapi. Aici la prima greșeală se pierde wipe și trebuie fugit din nou prin tot traseul. Astfel, am descoperit și primul lucru care nu îmi place la acest Dungeon, pe lângă durata lui, care devine asemănătoare cu aceea a unui Raid, nu ai nici un Beacon sau ceva asemănător. Adesea trebuie să fugi minute în șir pe traseul curățat anterior pentru a ajunge din nou la Boss-ul unde ai murit. It gets old fast.

Pentru nostalgici este doza perfectă de old-WoW care va duce la multe momente de “aaaaaaaaaaaaa, țin minte asta, ce mișto era…”.

7.1 a mai adus și un vendor nou în Dalaran de la care se pot cumpăra diverse materiale în schimbul a 1 Blood of Sargeras. Scopul acestui vendor este scăderea prețurilor imense de început de expansion de la Auction House.

Vom continua aventura cu capitolul 3.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.